Loreen – Euphoria

Når det var pause i MGP-showet på NRK slo jeg over til SVT, og så på deres MGP….. En av de som gikk videre til finalen var denne dama her Loreen, som sang en helt fantastisk låt som het Euphoria. Jeg ble helt satt ut av den, og hørte den om og om igjen på YouTube i går kveld.


Så tenkte jeg i dag at jeg skulle legge den ut på bloggen, men å nei du den gikk ikke gitt. Da hadde SVT vært inne å satt en sperre på den inntil videre. De vil frigi den igjen etter finalen, og da er det ikke så mye annet jeg kan gjøre enn å vente :o((

Vinner hun på finalkvelden kan hun bli en farlig motstander til den som skal representere Norge. Vel, det er i allefall min mening… så får vi se hvordan vinden blåser :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg