Sveriges vĂ€rsta bilförare….


Tidligere i dag, nĂ„r jeg satt Ă„ slĂžva foran tv-skjermen sĂ„ jeg pĂ„ Sveriges vĂ€rsta bilförare
.. Det er skremmende Ă„ tenke pĂ„ at folk som er sĂ„ vanvittig dĂ„rlig bak rattet, kjĂžrer fritt blant oss. At noen som er i besittelse av et kjĂžrekort er sĂ„ dĂ„rlig er jo betenkelig. Vi rister pĂ„ hode, jeg oxo, over disse hĂ„plĂžse sjĂ„fĂžrene, men hva med kjĂžrelĂŠrerne? Hvordan i fridens navn gĂ„r det ann Ă„ gi noen lov til Ă„ kjĂžre bil, nĂ„r de Ă„penbart ikke er i stand til det.

Jeg lurer jo litt pÄ hva slags personer disse kjÞrelÊrerne er
 Er de sÄ dÄrlige lÊrere at de ikke har vÊrt i stand til Ä lÊre bort noen ting, eller hvor ligger problemet?

Det er mange Är siden jeg tok lappen, og den gangen var det ikke sÄ strengt. Jeg hadde 30 timer med den dobbelttimen det tok Ä kjÞre opp. Da jeg begynte Ä ta lappen var jeg flink til Ä kjÞre bil, om jeg skal skryte litt, og trengte egentlig ikke sÄ mange timer
 MEN, jeg er ordblind og sleit med Ä forstÄ teoriprÞven. Derfor fortsatte jeg Ä kjÞre til jeg endelig hadde klart prÞven.
KjÞretimene kostet 90,-, sÄ det kostet meg ikke akkurat skjorta Ä ta lappen :o))

Det har blitt betraktelig strengere nÄ, og veldig mye dyrere
 Jeg regner med at norske kjÞrerlÊrere kke islipper lÞs sÄnne hÄplÞse tilfeller pÄ veien
, da er det i sÄfall noe man mÄ ta tak i.

Er det noen som har sett programmet, og gjort seg noen tanker rundt det?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg