Total panikk….

Våken og veldig opplagt spratt jeg opp av senga, og inn i dusjen på morran i dag. Håret så ikke ut så det fikk seg en vask, og det var da jeg oppdaget det. Den nye flaska med hår mousse var i stykker SKRIK….. Det kom ut en pytteliten hvit dott og så var det slutt. Det var da panikken spredd seg i kroppen. Håret mitt fungerer ikke uten mousse, det henger slapt å livløst ned. Jeg fikk sprayet inn et tonn hårspray sånn at jeg kunne vise meg blant folk…. En flott start på en ny uke må jeg si…sukk!

Er det noe å hyle for sier du, å ja…. Hadde du sett håret mitt uten diverse remedier ville du forstått.

Ellers er det et aldri så lite snøværet ute, men det er ikke så kaldt lenger… :o)) Ha en fortsatt fin mandag!

4 kommentarer
    1. God dag Vera 🙂
      Ha ha ha har du tatt en Eli Hagen med spray ??? Ønsker deg en fin mandag. Her er det blitt mildere og mindre vind heldigvis 🙂
      Klemz Sissel

    2. God formiddag;-) Hehehehe.. må le, sånne overraskelser er ikke artige når en stresser med og komme seg ut dørane.
      Ha en fin fin dag videre

    3. sisselfish: Akkurat, der har du det Sissel! Jeg har litt kortere hår, men det ser faretruende likt ut som Eli Hagens hår, hehehe! Ny mousse innkjøpes i dag, og håret blir møysommelig vasket og stylet på nytt i morgen, hehehe!!

      Ha en fin dag du oxo :o))

    4. Allis: :o)) Det er jo da alt skjer…, nÃ¥r en har dÃ¥rligst tid!! NÃ¥ gÃ¥r jeg rundt med tuppert og stivt hÃ¥r, og nÃ¥r vindkastene tar tak i det… ja sÃ¥ er det nesten sÃ¥ jeg løfter fra bakken, hehehe!! Et lystig syn :o))

      Ha en fin dag du oxo :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg