Beck – Roseanna

Mitt første møte med Martin Beck var med Gösta Ekman i rollen, og Rolf Lassgård som Gunvald Larsson en gang for lenge siden. Når serien ble spilt inn på nytt med den nåværende rollebesettningen, klarte jeg ikke helt å like den. For meg var det den første besettningen som var den “ekte”. Ting forandrer seg, og nå bare digger jeg Mikael Persbrand som Gunvald :o))


Jeg har ikke sett den gamle serien på mange mange år, men i kveld viser jammen TV 2 den… Selvsagt går den vanvittig sent, og jeg kommer til å bli dødstrøtt i morgen… men jeg må bare se den. Jeg syntes at serien står seg fortsatt!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg