Dagen startet med All-møte…

Klokka måtte ringe tidlig i dag oxo, for jeg måtte rekke å komme ned til byen for å gå i All-møte i Folkets Hus. Dette er månedlige møter, hvor vi får status på økonomien den siste tiden samt andre viktig ting. Vanligvis syntes jeg at disse møtene kan være litt tørre pga at det blir mye prat om tall….
Om en halvtime skal jeg møte Terje på Santinos for en lunch :o)) Det blir siste gang på en god stund, for på mandag begynner han på NAV kurs i Helse/Omsorg. Kurset går over 8 uker, og deretter 8 uker praksis. Selv om jeg var der forrige dagen og spiste middag, så blir jeg jo ikke lei stedet. Dessuten er det alltid kozelig å møte Terje for en prat :o))

Ha en fortsatt fin torsdag, den nest siste arbeidsdagen i uka for mange av oss :o))

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg