VĂ„rfornemmelser i februar….

NÄr jeg kom til meg selv ut pÄ formiddagen i dag, var ikke formen spesielt noe Ä skryte av
 Det ble nemlig litt vel mange Þl i gÄr kveld, hmmm hvor mange er jeg ikke sikker pÄ. Med tanke pÄ hvordan jeg fÞlte meg tidligere i dag, sÄ var det definitivt alt for mange, hehehe!!

Da jeg kikket ut pÄ balkongen nÄr jeg sto opp var det sÞte smÄ frostroser pÄ vindusrutene, men nÄr sola kom rundt hushjÞrnet og varmet opp forsvant de. Plutselig ble det vÄr, for snÞen dryppet fra taket og inne pÄ balkongen var det varmt og godt. BÄde pusene og jeg var ikke sene om Ä trekke ut dit. Jeg med varm kaffe, og med en lun jakke
 just in case!!


Ronja satt en stund pÄ trappa, og var ikke helt sikker pÄ om hun skulle vÊre ute eller inne. Tilslutt fant hun ut at det var sÄ deilig der ute at det var der hun skulle vÊre.


Hun hoppet opp pÄ krakken Ä myste ut mot sola, men sÄ fikk hun se noen mÄker som svevde forbi gang pÄ gang. Da satt hun med kulerunde Þyne Ä fulgte med, og smatret med munnen. Jeg mÄtte flire av henne der jeg satt.


Vinja hoppa opp pÄ klatrestativet for Ä ta mÄkene i nermere Þyesyn
 Hun syntes de var veldig spennende, men det var jo oxo alle de andre smÄfuglene som kvittret i busker Ä kratt. KjÞttmeisen var veldig aktiv, og det hÞrtes ut som de kvittret som de gjÞr om vÄren.


Vinja hoppa litt opp og ned pÄ klatrestativet, og hun er litt av en akrobat nÄr hun vil. Spesielt gÞy er det Ä hoppe oppover rÞret og sette klÞrne ordentlig inn sÄnn at hun ikke sklir ned.


Ronja hÞrte noe inne pÄ kjÞkkenet, og sto lenge Ä kikket inn for Ä finne ut hva det var hun hÞrte. Mest sannsynlig var det nok radion hun hÞrte, som sto ganske hÞyt pÄ der inne :o))


Etter Ä ha hoppa opp og ned fra klatrestativet en stund ble Vinja sliten, og da hoppa hun opp i stolen Ä la seg ned. Det tok ikke lang tid fÞr hun sovnet, men da var jo Ronja der med en gang Ä vekket henne
 Hun tirret henne opp, og da var det vill fart inn i heimen for en aldrig sÄ liten slÄsskamp, hehehehe!!!

Tilslutt mÄtte jeg rive meg lÞs fra slaraffenlivet pÄ balkongen, og kle pÄ meg husmortrynet for Ä stÞvsuge heimen for kattehÄr. Var det mye av det, Ä ja da
., puh!! De rÞyter en del akkurat nÄ, sÄ stÞvsugeren blir flittig brukt om dagen. NÄ holder det kanskje et par dager :o))

I dag ble det en veldig kjedelig middag, men veldig god. RÞkte pÞlser med poteter :o)) I kjÞleskapet sto det to ensomme Aas JuleÞl, og jeg syntes sÄ synd pÄ dem at jeg tok dem like godt ut og drakk dem opp til maten, hihihihi!!

Venstre arm og skulder har ikke vÊrt god i dag, og som et resultat av det har hÄnda mi vÊrt mer eller mindre doven hele dagen. Var litt sÄnn i gÄr oxo, og jeg misstenker at det har med fysiobehandlingen pÄ fredagen Ä gjÞre. Jan Vidar utfÞrte behandlingen litt anderledes enn han pleier, sÄ det kan jo vÊre en Ärsak til denne reaksjonen. Jeg skal tilbake til han i morgen ettermiddag, sÄ da fÄr jeg nevnte det for han.

NÄ vÄkna Vinja, og hoppet opp i fanget
 Hun mÄ fÄ litt ekstra koz, vi krangla nemlig litt i sta! Hun er en trassig liten frÞken, og hun ville ikke hÞre nÄr jeg sa at hun ikke fikk lov Ä spise opp den dÞende palmen pÄ balkongen. Jeg skulle jo ha kastet den, men har glemt det
 Vinja skulle absolutt spise pÄ den, men den er giftig Ä sist gang hun spiste den i hÞst kasta hun opp ganske mye :o/ Etter vÄr lille krangel gikk dog palmen i sÞppla, sÄ slipper vi Ä bli uvenner over den flere ganger :o))

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg