John Blund kom tidlig i gÃ¥r….

….., men ikke uten litt bistand fra noen små hjelpemiddler på boks. Så når klokka ringte til morran i dag, var det en relativt utvilt person som slo opp øynene. Litt ullen i hode sånn med en gang, men det forsvant når jeg kom meg i dusjen. Ubeskrivelig godt å føle at man har nok overskudd til å komme seg igjennom arbeidsdagen :o))

Pusene var skikkelig mammasjuke i dag, og lå omtrent oppå meg når jeg kledte på meg fjeset. Begge to syntes make-up’n var spennende, og Vinja klarte å plante poten sin mitt i bronse-pudderet mitt, hehehe!! Det ble noen fine gylne potetrykk rundt på bordet… Hun syntes det var noen rare greier, og så lukta det så merkelig, hun snuste og snuste poten sin :o))

Da jeg dro hjemmefra så det ut til at sola skulle komme og lyse opp dagen våres her i Oslo, men nå er det veldig grått og trist… Det ser nesten ut til at det skal komme noe ned fra skyene hvert øyeblikk, hmmm…. hørte jeg ikke noe om det på Radio Norge til morran i dag??

Det var dagens første lille pause, og nå må jeg være veldig produktiv frem til lunchpausen. Tror jammen at det blir en utelunch, føler sterkt for å få litt god eksosluft ned i lungene og samtidig få rørt litt på kroppen :o))

Ha en fortsatt fiiiiiin tirsdag :o))

3 kommentarer
    1. Kokkoooo;-))) Heldige dere er som har sol da, måtte smile av innlegget ditt,, føler sterkt for å få ekosluft innabords.. hahaha!!!! Du får sagt det du;-)
      Her gÃ¥r det i dÃ¥rlig nattesøvn og hosting og harking, sÃ¥ nÃ¥ “backer” eg ut av bloggverden for noen dager framover.. men skal nok komme innom Ã¥ lese;-))
      Ha en fin fin dag videre

    2. Allis:
      God Bedring til deg og Svein :o))

      Den lille sola vi så snurten av til morran er nå godt gjemt bak et grått skylag, det var en kortvarig glede hehehe!!

      Når du får jaget basseluskene til havs, og trangen til eksosluft fortsatt er der så er du hjertelig velkommen vettu :o)) Det er nok til oss begge, hihi!!

    3. Vi hadde også et kort møte med sola idag. Heldige deg som får sove godt, det gjør ikke jeg jeg våkner omtrent hver time. Nå er jeg veldig trøtt men det nytter ikke å legge seg tidlig. Kanskje jeg skal kutte ut PCen om kvelden, hørte da den fungerer som dagslys fordi det er så mye blått i lyset og gjør meg våken. Vet ikke om det stemmer men det høres logisk ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg