Føler meg ikke sÃ¥ sprudlende…..

Jeg hater egentlig å syte og klage, men nå følger jeg at jeg må….

De siste dagene har skulderen og armen min vært veldig vond, og følelsen i fingrene mine har kommet å gått hele tiden. Kommer litt ann på hvordan jeg har sittet med armen min. Behandlingene hos fysioputten har heller ikke gjort sånn at jeg har blitt noe bedre…., heller det motsatte :o((


Vanligvis er jeg ganske så sprudlende og i godt humør, men nå kjenner jeg virkelig at dager, uker og måneder med smerter har begynte å tære på humøret mitt. Jeg prøver å tenke positivt, men lykkes ikke helt med det kjenner jeg. Hittil har jeg vel klart å sette opp en maske med et blidt ansikt på jobben, som fort faller sammen igjen når jeg går ut av døra :o((

Jeg har holdt meg unna PC’n på ettermiddagen og kvelden for at jeg ikke skal gjøre vondt verre… Tror ikke at det har spilt noen rolle egentlig…!!!


Det hjalp å få ut litt frustrasjon kjenner jeg, det lettet litt på mitt dårlige humør… Resten av dagen skal jeg forsøke å være sånn, hehehehe!!

Ha en fortsatt fin torsdag… NÅ ER DET SNART HELG :o))

4 kommentarer
    1. Heisan vennen;-))
      Sender en trøsteklem med engang. Offa.. Det er ingenting som er verre enn å sitte sånn å verke , dakars deg, håper du kommer deg fort. Ta en tur i varmebasseng og mjuk deg opp igjen;-)
      Ha en fin fin dag videre og masse god bedring.

    2. Fysioterapi har aldri hjulpet meg mot sånne plager, tvert imot. Desverre. Håper du kan få hjelp på annen måte om det ikke går over av seg selv. Sånne ting (uten at jeg helt vet hva som har skjedd) tar ofte lang tid. God bedring til deg!

    3. Allis: Takk Allis :o)) Det blir ikke noe varmebasseng dessverre, men jeg tenker at jeg skal varme opp posen med hva det nå var i den. Den pleier å være ganske så effektiv når det blir for ille :o/

      Om litt er arbeidsdagen over, og da er det bare freddan’ igjen… sÃ¥ er det hælj :o))

    4. lulltove: Sist gang jeg hadde dette styret, sÃ¥ klarte i allefall fysioterapeuten Ã¥ fÃ¥ orden pÃ¥ armen sÃ¥nn at den ikke dovnet bort. Smertene tok det dog lengre tid Ã¥ bli kvitt… Blir nok en orden denne gangen oxo, men som du sier sÃ¥ tar det tid :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg