Ny bil.., skulle nesten tro det!!!

Bilen min har vært skikkelig møkkete i lang lang tid nå, men det har vært så kaldt at jeg ikke har kunnet vaske den. Har vært litt redd for å få vann i låsen igjen, så skulle ødelegge sentrallåsen. Det skjedde nemlig på den forrige bilen min.


(arkivbilde fra 2011) Når jeg først skulle ut i dag, tok jeg meg en tur opp på ESSO-stasjonen i Ytre Ringvei for å få vasket Forden. Nå ser den så ren og fin ut som på bilde over :o)) Trodde kanskje at det var kø for å få vasket bilen, men det var bare et par stk. foran så det gikk ganske raskt egentlig.


Sånn har været vært her i Oslo i dag…, grått, tåkete og litt regnvær. Nå har det i tillegg begynt å blåse ganske kraftig, så det er skikkelig guffent ute. Hadde balkongdøra oppe i sta for å lufte pusetassene litt, og for at de skulle få løpt av seg litt energi… Da er de ikke så veldig rampete resten av kvelden, hehehe!!


Her sitter de på vannbrettet til kjøkkenvinduet å titter, og tenker nok.. Kommer a med dette hærsjens kamera igjen, hehehe!! De er ikke så glad i være fotomodeller, og jeg må ty til mange rare sprett for å få dem til å se mot meg når bildene skal tas. I dag ville de ikke uansett hva jeg fant på, så til slutt ga jeg rett å slett opp.

Etter å ha fått vasket bilen dro jeg ned på Oppsal-senteret, hvor jeg kjøpte fór og kattesand til pusene. Det var vel ikke helt krise enda, men jeg liker å ha det i huset. Så dro jeg videre til Staples like ved Smart-Club hvor jeg kjøpte:

1 eske med engangs gummihansker
1 stor rull med burgunder innpakkningspapir
1 stor rull med matchende pakketråd
1 eske med tegnestifer
2 pakker med papir til printeren
2 poser med engangs plast t-skjeder

På veg hjem igjen dro jeg en snartur innom Bryn og Ultra for å kjøpe kremfløte til i morgen. Det var veldig mange mennesker der, og de hadde ganske toppede handlevogner. Mange handlet nok inn til vinterferien de skal reise på tenker jeg. Jeg gjorde et stop til før jeg dro hjem, Statoil stasjonen for å fylle opp tanken på Forden. Den var nesten nede på rødt, så det var definitivt på tide å fylle opp… Ikke noe serlig med så tom tank hvis det skal bli kaldt igjen….

På tide å komme seg opp av godstolen og ut på kjøkkenet for å lage seg litt middag.. Det blir bare en Mexiansk gryte med ris, posevarianten, som er rask å lage og ganske god :o))

3 kommentarer
    1. Jeg bare elsker pusene dine.. De er jo bare skjønne.. Vaska bilen torsdag jeg mens det enda var kaldt.. Funka det, men ikke særlig glad i det jeg heller.. 🙂

    2. Bilen ser jo nesten ny ut,burde ha gjort det samme selv,bilen min er mer grå enn rød ut nå.Her på Jevnaker har vi hatt det samme triste været som i Oslo. Ha en forsatt fin kveld:)

    3. synnovesyr: Forden ser faktisk ganske bra ut, nÃ¥r den er ren :o)) SÃ¥ møkkete det er pÃ¥ veiene nÃ¥, er det nesten umulig Ã¥ holde den ren lenge av gangen…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg