1. Ă…ĂĄĂĄĂĄĂĄh sĂĄ fine;) Klart de koser seg pĂĄ den fine terrassen. SĂĄ fint vær dere har, det er jo vĂĄr uten for!!! Her har søledammene frøse sĂĄ veien ser ut som et krater, hehehe… innimellom sĂĄ snør det og blĂĄser godt, men nĂĄ er det oppholdsvær. Har denne forbanna flunzaen enda og i dag syns eg den tok seg opp igjen, sĂĄ eg trur det blir en tur under dyna pĂĄ meg igjen, ting tar tid!!! HĂĄper du holder deg frisk. Ha en fin fin dag videre du og pusane.

    2. lulltove: Hehehe, Vinja kan det med ĂĄ ligge/sitte ĂĄ se bare pen ut… Spesielt nĂĄr hun har gjort noe ugang, og da hĂĄper hun nok pĂĄ at Ronja skal fĂĄ skylden :o))

    3. Allis: Her er vi friske, raske og rørete alle tre, hehehe…, heldigvis :o)) I dag har det virkelig vært fint, og bĂĄde folk og fe har kozt seg ute. NĂĄr det blir enda litt varmere blir det perfekt der ute, gleder meg allerede jeg :o)) Usj, den flunzaen din da som ikke vil gi seg, du fĂĄr ta deg en gammal danske ĂĄ skremme den bort..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg