Det sildrer i takrennene, er det våren som kommer??

Litt kjølig kanskje, men jeg tok på meg en jakke å satte meg ut på balkongen med kaffekoppen. Det kom selvfølgelig noen skyer som skygget for sola, men det var alikevel deilig å sitte ute. Snøen smelter på taket og jeg kunne høre vannet renne i takrennene, og det var sånn en hærlig lyd… Blir nesten helt salig, hehehe!!


Vinja la seg rett ut den ene stolen og strakk godt på seg.. Hun syntes det var helt topp å ligge å dorme seg i sola, når den var framme da. Ingenting er jo som å late seg etter å ha lekt sisten med søsteren.


Ronja satt lenge på vannbrettet å kikket på livet utenfor balkongen.. Så fikk det være nok, tenkte damen, og hoppet opp klatrestativet hvor hun ga seg til å pusse og vaske pelsen sin. Den hadde jo blitt veldig skitten etter hun vasket den for noen minutter siden, hehehe!!


Sjekk ut tunga til Vinja, hehehe.. Jeg så det ikke før jeg fikk overført bildene til PC’n, for på kamera så bildet helt mislykket ut. Egentlig ble det dagens bilde, om jeg skal si min mening :o))





Lekte meg litt med det nye Pentax kamera, og forsøkte meg på noen macro-bilder. Ingen av bildene er redigert, bare overført direkte som de er. Kamera tar ganske bra bilder, men jeg ser jo at det er jeg som problemet siden jeg ikke klarer å holde kamera stille. Den ene hånden skjelver, og når man tar macro-bilder syntes den skjelvingen veldig godt…

På tide å starte med søndags-middagen for at den ikke skal bli altfor sent på ettermiddagen… Man skal jo orke å spise et par fastelavensboller litt senere i kveld :o))

Koz dere vidrere med søndagen :o))

3 kommentarer
    1. Fine bilder synes jeg .. tror ikke helt jeg holder still alltid jeg heller. Men den bevegelsen merkes mye bedre med et kompaktkamera enn med speilrefleksen. Tør ikke helt tro at det er våren som er i anmarsj .. det er sikkert bare en liten pause i vinteren. ;o) Ha en fortsatt fin søndag.

    2. Marit: Takker og bukker :o)) Du har helt rett, det er verre med de små kompakte enn med speilrefleksen. Jeg har erfart det jeg oxo! Februar er en skummel måned, hvor det fort kan snu seg fra vår til full vinter igjen, så man kan aldrig være trygg! Derfor nyter jeg de fine lune dagene vi får til det fulle :o))

    3. Veldig fine bilder 🙂 Jeg tar bilder av masse rart, og av og til blir det ganske sÃ¥ kult 🙂 Katta med krøll pÃ¥ tunga var en “innertier” 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg