Det var dumt av meg….

Når jeg kom hjem fra jobben i ettermiddag var jeg helt ferdig, og jeg satt en stund å halvsov foran tv-skjermen før jeg bestemte meg for å krabbe under dyna en “liten” stund. Det var dumt…., for jeg sov i 1,5 time å nå er jeg lys våken. Nå som jeg egentlig burde ha ligget å sovet!


Jeg har fortsatt feber i kroppen, og det var vel derfor jeg var så trøtt og frossen. På jobben i dag følte jeg meg ganske vissen, men med påfyll av Ibux når det ble for ille kom jeg meg da igjennom dagen på et vis. Håper nå denne feberen min ikke eskalerer til noe mere, for jeg har definitivt verken lyst eller tid til noe sjukemelding nå…!!

Klokka nermer seg 01:00, og det er vel kanskje på tide å gjøre et forsøk på å få seg noen timer til med søvn.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg