Nok en flott dag :o))

Jeg våknet ikke før kirkeklokkene begynte å dundre ved 10 tiden, men siden jeg fortsatt var trøtt så sovna jeg igjen med en gang de ga seg med bråket. Neste gang jeg slo opp øynene var når klokkene satte i gang med bråket ved 11 tiden, men da sto jeg oxo opp :o)) Når en ikke kommer seg i seng før kl 03:30, så er det ikke så greit å stå opp tidlig heller, hehehe!!


Da jeg var ferdig med fóre katter og megselv var allerede sola nådd balkongen… Da var jeg ikke sen om å fylle opp termokoppen med rykende varm kaffe å sette meg ut. Det var litt kjølig sånn på formiddagen, men det tok ikke lange tia innen sola stekte inn på meg. Da sola varmet opp den stive kroppen min, kjente jeg hvordan jeg sakte men sikkert slappet av å begynte å nyyyte dagen.

Jeg har ikke tatt i boka jeg leser på flere uker, men i dag klarte jeg å ta den frem og jeg fikk faktisk lest den ut oxo. Av å til får jeg helt lesesperre, og samme hvor mye jeg har lyst til å lese så klarer jeg det bare ikke…. For håpentlig har jeg klart å komme inn i lesemodus igjen, for jeg har så mange bøker jeg har lyst til å lese.. Fortsetter godværet så får jeg en liten stund til å sitte ute etter at jeg kommer hjem fra jobben..!!


Vinja er en pus som vet å nyte livet :o)) Hun la seg godt tilrette i stolen, og sovna så hardt at hun rørte ikke på seg når Ronja hoppet fra bordet og innom stolen hennes engang. Hun var så nydelig der hun lå at mammen ble helt bløt i hjerte :o)) Vinja liker å ligge midt i stekende sol å sove, og ser ikke ut til å være plaget på noen måte. Det så jeg i fjor sommer. Ronja der i mot er som meg, og orker ikke å ligge der lenge… Hun blir fort varm, og syntes det er plagsomt å rusler inn å legger seg på klatrestativet i stua i stedet :o))


I går var jeg nede i kjelleren å hentet opp det gamle klatrastativet å satte det ut på balkongen… Kattene pleier å sitte borti det hjørnet på en stol å kikke ut, men den er så lav at de ikke ser noe serlig. Derfor tenkte jeg at den gamle holken kunne gjøre nytten… De var tydeligvis glad for den, og har sittet på den i hele dag… Jeg måtte feste den litt, for Ronja klarte jo å velte den i det hun hang i den øverste klorepinnen. Hun spratt unna i siste liten, og var tilbake igjen for å undersøke med en gang. 

Jeg har i grunnen vært alene om å bruke balkongen, da de andre naboene nok syntes at det har vært for kaldt til å sitte ute. I dag derimot var det nok ganske fint for de som har åpen balkong, og paret som bor på skrå over meg hadde venner på besøk å satt ute og grillet. Ikke det at de satt å glante på meg, men jeg fant fram parasollen min å satt den opp alikevel… Greit med litt privatliv, hehehe!!

Er trøtt jeg gitt…, uvant med så mye sol og varme, hehehe!! Skal være flink å krabbe under dyna før 23 i dag, så kanskje jeg for en gang skyld er våken og opplagt på mandag morgen :o)) GOD NATT!!

2 kommentarer
    1. Skjønner at du er like balkongfrelst som meg da. Er det ikke fantastisk å sitte ute å nyte solen, selv om vi bare er i februar? Snart mars, men likevel.
      Ønsker deg en flott mandag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg