VÃ¥ren forsvant…

Det var vel ingen overraskelse at det kom et snøfall i dag, men syntes jeg det var greit? Nei, absolutt ikke! De meldte jo om det for noen dager siden. I morgen er det jo meldt at det skal bli  + 10C, men det får vi nå se. Hadde ikke vært meg i mot…..!!

Seinere i dag er det ny time hos fysio, og så vond som den armen er nå gleder jeg meg ikke akkurat. Den er inne i en ny fase av vondt, som er litt anderledes enn den har vært. Forhåpentlig er det en positiv ting, at ting begynner å skje og at det smått om sen går den rette veien. Jeg krysser i allefall fingrene for det :o))

Ha en fortsatt fin mandag formiddag ;o))

6 kommentarer
    1. Ser omtrent ut som jeg også har det utenfor stuevinduet dette. Grått og blaut, men vi har sånn cirka 10 grader mer enn dere. ;o) Ha en fin dag.

    2. Marit: Det eneste positive med snøfallet nÃ¥, er jo at det er bløtt og mest sannsynlig drar med seg den gamle snøen nÃ¥r det igjen smelter… veldig snart :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg