God formiddag….

Kom meg da omsider opp av senga i dag, men det var jammen vanskelig…. Kroppen var så lite samarbeidsvillig, at det var bre med sterk viljekraft jeg klart å komme meg opp og inn i dusjen. Vinja kom å tråkket på meg minst 3 ganger før jeg sto opp… Hun syntes nok at mammen hennes var veldig treg i dag, hehehe!!!


Fikk en trist beskjed da jeg kom på jobb… Kollegen min som hadde en veldig syk svigermor, mistet henne nå til morran. På mange måter godt når et menneske er så dårlig, men alikevel veldig trist når det først skjer. Sjefen ringte nettopp for å få adressen sånn at hun kunne ordne med blomster!

(bildet hentet fra google) Ellers så viser Oslo seg fra en grå og trist side i dag… Nå på formiddagen ser det ikke ut til at gradene skal stige til sånne høyder som metrologene har antydet, men vi får se hva som skjer utover dagen. Plutselig kommer det en vind fra et eller annet sted å blåser vekk skydekket, hehehe… Det var en ønsketenking :o))


Den siste tiden har jeg vært ordentlig dårlig på å drikke nok vann, men i dag gravde jeg frem vannflaska mi fra skapet og fylte den opp. Vi fikk en stålflaske her på jobben i sommer, som holder vannet kjølig og godt lenge. Jeg har tom med tatt med meg noen knekkebrød og pålegg til lunchen ved 12 tiden + et par ekstra til litt senere. På tide å snu om på et nytt blad og spise sunnerer… For jeg har ikke vært noe flink i det siste, jeg skammer meg nesten. I går fløy jeg igjennom skapene som en støvsuger å dro frem alt usunt jeg kunne finne, det var ikke mye… Noe gikk i søppelkassen, mens noe forsvant inn i munnen min. Nå er det ingenting igjen i skapet som jeg kan snooke etter på kvelden, og godt er det.

Ha en fortsatt fin tirsdag :o))

2 kommentarer
    1. Kokooo;-))
      Jasså ja , det er helt lov og være treig om morraen innimellom. Vi har jo gått på halv 8 her en god stund, heldigvis så jobber vi heime så vi styrer hverdagen sjøl .Der er skikkelig trist når noen dør;( uff. men er de veldig sjuke så blir det jo godt på en måte at de får slippe.
      Trist og grått vær her hos oss og i dag, blir sur for at snøen ikke minker, arrrg. Rasene ramler ned fra fjellsidene hele tiden hører vi, men det er vi vant til, og med de snømengdene som vi har fått så er det jo endel som skal ned og.
      Jaja du får ha en fin dag videre og klem klem fra sogningane.

    2. Allis: Jodlejodle :o))

      Håper ikke disse rasene går i nærheten av der dere bor, skummelt da gitt.. grøss. Når det er sagt er det kanskje like greit at det kommer ned, så er man kvitt det!

      Hørtes ikke vondt ut Ã¥ kunne jobbe hjemmenfra… Innimellom skulle jeg ønske at jeg oxo kunne gjøre det. I allefall de dagene jeg er trøtt og sigen.

      NÃ¥ skulle til Ã¥ si noe stygt om været, sÃ¥ kastet jeg tilfeldig øynene ut mot vindu… Der vøttø Ã¥penbarer seg jammen en blÃ¥ himmel i kanten av skydekket, sÃ¥ det er hÃ¥p om finvær mot kvelden :o))

      Ha en flotters dag videre begge to, og pusene da :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg