Zzzzzzzz, hjelp jeg tror jeg sovner snart!!

Som jeg trodde skulle det bli ganske vanskelig å holde seg våken i dag, etter å ha vært hos fysio på morran i dag. Det gikk greit før lunch, men etterpå har kroppen min blitt mer og mer dorsk… Nå er det heldigvis bare 1 time igjen til jeg skal gå hjem :o))
Hjemme venter filmen Melancholia som jeg har lånt av Bona… Skulle ha sett den for flere dager siden, men jeg ikke vært opplagt til det. Nå begynner jeg å få dårlig samvittighet for at jeg har hatt den så lenge at jeg bare må se den. Tenker jeg ser den mens jeg spiser middag, for da klarer jeg nok å holde øynene oppe lenge nok til at jeg får med meg hele :o))

Været i Oslo har vel ikke vært fult så strålende som de meldte, men vi har da sett antydning til blå himmel i dag. Sola var nok mer bak skyene enn framme, i allefall når jeg var ute en tur i lunchen. Jeg måtte bare ta meg en tur ut for å lufte meg, og trekke inn litt frisk eksosluft ned i lungene…, det trengs vøttø, hehehe!!

Når jeg var inne på Gunerius kom det en snål svenske opp fra Rimi i underetasjen, med sekk, sovepose og norsk flagg stikkende ut av sekken. Han hoia og skreik usammenhengende og viftet med armene. Jeg klarte ikke helt å forstå hva det var som opprørte han så fælt. Litt seinere når jeg kom ut på gata igjen, og var på veg opp til jobben igjen kom han nedover mot meg. Han var like høyrøstet da, men da hørte jeg at han sa med store ord at han var sulten å ville jo bare ha litt mat. Antageligvis hadde han blitt kastet ut fra et eller flere spisesteder…. Jeg tenker at hvis han hadde roet seg ned noen hakk så hadde det nok ordnet seg!!

På tide å være produktiv en 30 minutter til før jeg skal heimat… Ha en fortsatt fin onsdagsettermiddag :o))

2 kommentarer
    1. Hallois!!!! Er du våken enda hihi. Det er lov og bli trøtt etter en behandlingstime, du får ta deg en snork når du ser film, det pleier eg og gjøre, eg ser derrick på ettermiddagen, hehe.. da sitter vi og dupper begge to, og har vi sett filmen før så slår vi over på den nye vox kanalen og ser murdock, den serien syns eg er herlig.
      Ha en fin eftan videre du og

    2. Allis: Var nok rimelig trøtt i går, men jeg klarte da å holde meg våken lenge nok til at jeg fikk sett filmen. Ellers så hender det nok ofte at jeg slumrer meg igjennom tv-programmene jeg oxo :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg