Melancholia….

I går sa jeg at jeg skulle se på filmen Melancholia av Lars von Trier når jeg kom hjem fra jobben. Jeg gjorde oxo det mens jeg spiste middag, og jeg klarte å holde meg våken igjennom hele filmen… Utrolig, egentlig!!


Hva skal jeg si om filmen? Det var definitivt en film jeg ikke hadde sansen for, og utrolig deprimerende. Jeg satt hele tiden med en følelse av at jeg hadde lyst til å slå av filmen, men fikk meg ikke til å gjøre det. Ble sittende der å se, og ble mer og mer deppa etterhvert som filmen gikk. 

Filmen er utrolig bra laget, og skuespillerene gjorde en fantastisk jobb… Jeg hadde nok dannet mine forventninger til filmen, og trodde at den skulle handle om helt andre ting enn den gjort. Den handlet nok om deprimerte og tungsinnede mennesker, men at Melancholia var noe annet enn akkurat det forsto jeg ikke før det hadde gått en stund. Se den gjerne, og dann ditt egen mening om den…!! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg