Sovesofa er det ikke…

Jeg skulle egentlig bare slappe av littegranne på sofaen i går kveld…. Var litt trøtt og sigen i kroppen, så jeg tenkte at ville hjelpe med en strekk på sofaen, yeah right……..!!!


(bilde hentet fra google) Jeg greide jo å sovne så hardt at neste gang jeg slo opp øyene, var kl 06:30. Hadde ikke Vinja hoppet opp på magen min ville jeg nok ikke ha våknet da heller. Jeg var helt stiv og støl i kroppen… Det heter 3 seters sofa, men den er ikke noe sovesofa akkurat…, iallefall ikke til mine 175 cm.

Ikke helt våken kom jeg meg opp å inn i senga, hvor jeg sov noen timer til.. Pusene trodde med en gang at jeg skulle stå opp, og løp ut på kjøkkenet hvor de trodde de skulle få frokost, hehehe!! De måtte nok vente litt for det, og matkoppen var ikke tom så det var ingen fare for at de gikk sultne, hehehe!!


Når jeg endelig kom meg ut av senga igjen, brygget jeg meg en kopp kaffe og gikk ut på balkongen å satt meg. Jeg følte at jeg kokte i kroppen, og det skyldes at jeg hadde skrudd opp varmen på panellovnene i går kveld å ikke slått de av. Inne var det skikkelig hett, og derfor var det godt å sette seg ut å få litt kjølig luft på kroppen.

Jeg burde egentlig rydde og pakke bort noen ting og tang i dag, men jeg føler meg litt dorsk og lat i dag… tror jeg utsetter det. Skal heller bare nyte lørdagen…. :o)) 

Håper alle får en fin lørdag!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg