Vinja ble fornermet….

Det har vært en fantastik dag på balkongen i dag oxo :o)) Jeg sa tidligere at jeg bare skulle nyte dagen, men jeg klarte jo ikke helt det da. Veggene rundt balkongen var ganske møkkete, og jeg irriterte meg mer og mer etterhvert som jeg satt å glodde. Tilslutt klarte jeg ikke å sitte stille å se på det lenger…. Ingen før og etter bilder dessverre, hehehe!!


Vinja holdt på i og på klatrestativet, og da jeg begynte å vaske satte huns seg på toppen av det å kikket på meg. Jeg var jo nødt til å flytte på det etterhvert for å komme til. Det var da det hendte…. Jeg så jo ikke halen hennes som hang ned vøttø, og den kom jo i klemme. Vinja freste noe innmari og lappet til meg med poten før hun forsvant inn… Hun var fornærmet på meg evig lenge, og forsvant så fort jeg var i nærheten. Tilslutt fikk jeg fatt i henne å løftet henne opp, og kozte med henne leeeeenge… Å, da smeltet hun og mammen var tilgitt :o))

Det har vært dårlig med leselysten i det siste, men i dag dro jeg frem dobbeltboken no 7 – 8 i Lysets Rike av Margit Sandemo. Kom meg igjennom noen kapitler, og ble helt revet med i handlingen igjen. Hadde det ikke vært for at jeg begynte å bli sulten å skulle lage meg middag, hadde jeg vel ikke klart å legge fra meg boka, hehehe!!

Til tross for at det er lørdag, tenkte jeg at jeg skulle legge meg snart. For i morgen er det Vasaloppet, og det er en tradisjon her i heimen å få med seg det. Pleier å stå opp sånn at jeg får med meg starten, så hopper jeg i dusjen, deretter frokost som inntas i godstolen mens jeg følger spent med. Håper jo alltids at en nordmann skal dra hjem seieren, men det ser ut til å være vanskelig. I morgen er en ny dag!!

Dermed blir det GOD NATT fra meg :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg