Det gjorde godt

Jeg gledet meg ikke til å komme til fysio i dag, ettersom armen min har vært så vond de siste to dagene… Når jeg sier det til fysioterapeuten så vet jeg jo at han kommer til å klemme på de stedene som er mest smertefulle, hehehe!!

Det var jo ikke godt når har begynte å klemme, trykke og massere… Alikevel så kjennes det faktisk ganske bra nå i kveld, og armen har faktisk ikke dovnet en eneste gang hittil… Det er første kvelden på en stund at jeg har hatt full følelse i fingrene mine, og det er bare så hærlig :o))

Blogg.no er ikke venner med meg akkurat nå…, for jeg får ikke lastet opp bilder til innlegget mitt.Jeg hadde redigert noen som jeg hadde overført fra mobilen, men den gang ei gitt :oI Tilslutt måtte jeg gjøre det via app’n. Fikk flere festlige feilmeldinger, grrrrr!!

Den ene lykta på bilen min har slutta og virke, å jeg må se å få fixa det i morgen. Fikk tips av fetter’n min i dag om at Mekonomen tok det på strak arm, uten at man må bestille time i forveien. Mener det ligger en ikke så langt herfra, så jeg får sjekke ut det på veg hjem i morgen… Jeg må jo ha bilen i orden, for det er en planlagt Harry-tur i neste uke.

Pusene ligger rett ut i senga mi og sover…, de rører ikke på hverken ører eller øyne :o)) De er jo så skjønne når de ligger sånn, og jeg har mest lyst til å bare gå bort å koze masse med dem… men gjør jo ikke det!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg