Ikke lett nĂ„r lyset gĂ„r….

NĂ„ har jeg sjekket litt rundt pĂ„ forskjellige bensinstasjoner for Ă„ fĂ„ skiftet lys pĂ„ bilen min, men det gikk heller dĂ„rlig gitt. Endte til slutt opp med Ă„ ringe til SnapDrive, hvor jeg kunne fĂ„ time i morgen tidlig
 Da kunne jo ikke jeg, men det gikk greit torsdag morgen. Iflg han som tok i mot bestillingen sĂ„ skulle de kunne fixe det mens jeg ventet, puh da er det i boks.

Gleden var kortvarig nÄr det gjaldt Ä vÊre smertefri og fÞlelser i fingrene pÄ vestre arm
. I dag morges var det tilbake like ille som fÞr, sukk!! Jeg mÄ jo innrÞmme at jeg blir ganske deppa innimellom nÄr det tar sÄ lang tid, uten noen serlig bedring. I dag er en sÄnn dag hvor jeg fÞler at jeg er pÄ god vei ned kjellertrappa, men jeg tviholder meg fast i gelenderet i 1 etg for ikke Ä se helt svart pÄ det. Det gÄr over, men like hyggelig mens det holder pÄ.

Jeg fikk innvilget fridagen min neste uke, sÄ nÄ er det bare Ä reise pÄ Harrytur til Sverige for Ä shoppe litt. Kjenner at jeg gleder meg litt, siden det er en god stund siden sist jeg var der. Det er noen ting jeg har savnet i kjÞleskapet og fryseren, sÄ det er greit med en tur nÄ :o))

NÄ mÄ jeg vÊre produktiv i 30 min til frem til lunch
. Det er noen ting jeg mÄ ha ferdig innen da.

Ha en fortsatt fin tirsdag :o))

2 kommentarer
    1. HallÄis!!!! ÅÄÄh kor irriterende det er med disse billysa, bilene er jo sÄ komplisert bygget nÄ for tiden at det er hÄplÞst for oss vanlige folk og skifte ei pÊre.. Bra du fÄr hjelp.
      Stakkars deg med den vonde armen, hÄper du blir fort frisk, og kom deg opp av kjellern fort!!! det er en ordre. kanskje du skulle vurdert operasjon? Husk det er veldig lang ventetid sÄ ta det opp med legen din fort.
      Ha en flott dag videre snuppa, sender trylleri til deg sÄnn at du blir frisk igjen.. hehehe

    2. Allis: Jeg savner de gode gamle bensinstasjonene jeg, der fikk man hjelp til Ă„ skifte bĂ„de det ene Ă„ andre…. Noen ganger betalte jeg ikke engang, det var en del av servicen :o))

      Jeg har kommet meg opp og er godt plantet i 1 etg. nĂ„… Pust, det var tungt, hehehe!! Usj, den armen kan noen fĂ„ gratis av meg gitt, bare trĂžbbel med den. Tenkte nettopp pĂ„ at jeg skulle bestille en time hos legen, for i allefall fĂ„ en rekv. til bilde av skulder og arm.. Kan jo hende det er ting som skjer der som ikke fysio kan gjĂžre noe med :o((

      Hehehe, litt magi kan nok hjelpe kanskje…. Vi fĂ„r nĂ„ se, hihihih!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg