Ros til Snap Drive pÃ¥ Ryen….

Glad og lykkelig møtte jeg opp hos Snap Drive på Ryen litt før kl 8 i dag, for å få satt inn ny pære i frontlyset mitt. Jeg hadde avtalt i forveien at de skulle gjøre det mens jeg ventet. Karen i resepsjonen tastet og tastet uten å finne meg, men etter å ha søkt på registreringsnr. så dukket jeg opp…. Jammen, du er jo satt på på HELSFYR du!! Jeg kjente at hjerte gjorde et megahopp, for det hadde jeg ikke jeg tid til.

Når jeg bestilte timen for et par dager siden ble jeg spurt om hvor jeg ville, og da ba jeg spesielt om å komme til Ryen som er nermest å det var OK… Han bekreftet at det var der jeg var satt opp.

Men det årna seg vøttø…. Gutta på Ryen fixa lyset mitt alikevel til tross for at de hadde mer enn nok å gjøre fra før av. I tillegg slapp jeg å betale noe oxo…. SNAKK OM GOD SERVICE DA :o)) Dermed var ikke klokka mye over 08:30 da jeg kom heseblesende inn døra på jobben.

Ellers så har det jo kommet en HAUG med snø her i Oslo siden i går, så den våren som man håpet på ble raskt lagt i grus. Det var megaglatt på sideveiene nå på morran, og enkelte steder var det skikkelig vaskebrett. Jeg klarte meg bra jeg, men jeg hørte på Radio Norge før jeg dro hjemmefra at det hadde vært en del ulykker..

Ha en fortsatt fin torsdag folkens, og kjør forsiktig på glatta hvis det er snø der du er!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg