Trist beskjed pĂ„ morningen….


Jeg fikk telefon fra min fetter her til morran, og han hadde en trist nyhet Ä komme med.. Min tante Guri dÞde kl 08:15 i dag, etter et kort sykeleie.

Hun ramlet og brakk lĂ„rhalsen for litt over en uke siden, og ble operert her pĂ„ UllevĂ„l. Det hadde gĂ„tt fint, og hun ble sendt tilbake til sitt lokale sykehus. Iflg fetteren min hadde det vĂŠrt vanskelig Ă„ fĂ„ kontakt med henne i gĂ„r kveld
. Det er jo mange ganger sĂ„nn, nĂ„r eldre mennesker havner pĂ„ sykehus etter et fall, at det oppstĂ„r komplikasjoner og de dĂžr.

Selv om vi kanskje ikke har hatt noe nÊrt forhold, sÄ syntes jeg alikevel det er trist at hun er borte
 Hun var den siste av tanter og onkler i den adoptive familien min
 NÄ er hele den generasjonen borte. Det er en litt merkelig fÞlelse egentlig!!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg