Hælja er snart over….

Bortsett fra en en liten tango rundt i huset med støvsugeren på formiddagen i dag, har jeg bare slappet av kozt meg… På morran var det helt blå himmel og sol ute, men utover ettermiddagen skyet det lett over å sola sleit lit med å trenge igjennom. Jeg satte meg alikevel ut på balkongen med kaffe og boka mi… Det ble ikke mye lesing, for jeg ble så småtrøtt at jeg ikke klarte helt å konsentrere meg om boka…. Bare godt å sitte der å ikke gjøre noe annet enn å høre på fuglene som skvattret og kvittret i buskaset nedenfor :o))


Pusene vimsa rundt meg en god stund, men tilslutt rusla Ronja inn i stua og la seg på klatrestativet…. Vinja derimot hoppet opp i solen ved siden av meg, og der krøllet hun seg sammen og sovna så godt. Hun reagerte ikke engang når jeg gikk inn for hente noe…. Hun er jo så skjønn, den lille hårballen min.

Det siste året har de forandret seg ganske mye… I sær Ronja, som før ikke var spesielt kozete av seg men har blitt verdens største kozejente. Hun kan ikke få nok av at jeg stryker henne over pelsen, at jeg klør henne ved halen og best av alt at jeg børster og grer pelsen hennes :o)) Vinja har alltid vært kozejenta mi, og hun elsker å ligge i fanget mitt på kvelden og sove… Der kan hun ligge i flere timer hvis jeg sitter stille så lenge… Det at Ronja krever litt mer av min oppmerksomhet syntes hun ikke er like festlig, og jeg mistenker at hun er litt sjalu…!!
Fetter Ivar ringte i sta, og fortalte at han hadde ringt til vår andre fetter for å sjekke hvordan det gikk med han… Det gikk greit heldigvis. Han fikk vite at tante Guri skal begraves kl 11 til fredagen… Jeg får kontakte sjefa i morgen for å si i fra at jeg må ta meg fri til fredagen.. Ivar og jeg snakket litt om vi skulle sende bårebukett eller krans, men vi avgjorde ingenting nå i kveld. Vi ble enig om å snakke mer igjen i morgen, så bestemmer vi oss da..!!


På tide å komme seg under dyna for å få seg litt søvn… Jeg har hodepine, ikke dundrende men sånn gnagende, som følge av en veldig stiv nakke. Beste middelet da er en Ibux, og så vile hode på puta noen timer.

Ha en riktig god natt :o)) 

3 kommentarer
    1. I gode og onde dager! og Hestiaverden: Formen er mye bedre i dag :o)) Armen, nakken og hode har ikke protestert i det hele tatt i dag… Det har vært en flott dag :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg