Nordby i dag…..

I dag har jeg hatt en feriedag i anledningen at jeg og Anne skulle til Sverige å shoppe litt…. Jeg våkna før klokka ringte i dag ved 8 tiden, og spratt opp lys våken å i veldig god form. Armen min, nakken min og hode var smertefrie… hærlig. Anne sluttet på jobben ved 11 tiden, og hun hadde akkurat kommet ut da jeg kom feiende inn på parkeringsplassen.

Været var helt på topp i dag, blå himmel og sol og omtrent ingen vind i det hele tatt. Siden det var en vanlig arbeidsdag i dag, hadde jeg trodd at det skulle være lite trafikk på veien. Det var det ikke, men kanskje ikke så mye personbiler, nei det var mest trailere…


Når vi kom til Nordby var det tide for litt føde…. Anne holder på med pulver og supper i anledning slankeoperasjonen, og må være nøye med å få i seg næring til faste tider. Mens hun spiste suppa si, tok jeg en cesar-salat… Herremin sier nå jeg, det er den største salattelerkenen jeg har fått noen gang. Jeg hadde ikke sjangs til å spise opp alt sammen…, men godt var det….


Vi dro i matbutikken først for å få unna det…, men jeg ble litt irritert da de kune hadde 3 kasser åpne. Selv om det ikke var så mange mennesker i butikken, var det mange nok til at køene ble lange og ganske stillestående.


Ikke noe kjøttmat i handlevognen i dag… Nei, nå skal det slankes så det ble hamstring av Nutrilett shakes, sjokoladebarer og smoodies + litt krydder, et frokostbrett og et par matbokser. Potetgullposen var ikke til noen av oss, men til Annes bror… som ikke slanker seg så seriøst, hehehe!!


Vi var en snartur innom Ittala og kikket på service… Jeg fant dette fra Rörstrand som jeg falt for, og som jeg på et senere tidspunkt kommer til å kjøpe meg. De talerknene jeg bruker til daglig er altfor store og tunge… Kanskje jeg kjøper neste gang jeg drar…, vi får se!!

Ellers så kjøpte jeg meg nye svarte jeans, et par nye BH’er, sokker, favorittparfymen min Alien fra T. Mugler, stål vannflaske, to nye silikondeksler til Samsungen min i rosa og orange og en rosa kortholder med plass til mange kort. Skulle jo egentlig ikke ha så mye i dag…. Bare krydder, pasta, øl og shakes hehehe, men det ble ganske mye mer!!!

Snakket nettopp med fetteren min angående begravelsen… Han og kona skal ordne med bårebukett eller krans i morgen… Begravelsen er kl 11, og vi ble enig om at jeg skulle komme opp til dem så kjører vi sammen opp. De bor på Fetsund, og vi ble enig om at jeg er hos de ca 08:30 så drar vi videre oppover en halvtime senere….

I morgen er det jobb igjen, så det er vel på tide å begynne å tenke på at jeg må komme meg i seng snart… Siden det blir to dager mindre å jobbe denne uka, må jeg legge inn turbo’n de andre dagene for å bli ferdig med det som må gjøres denne uka…


3 kommentarer
    1. Hehehe det var ei snill handlekorg du hadde i dag. Eg fyller alltid opp med kjøtt,røyk og vin, hehehe…
      Måtte bla meg litt ned i bloggen din for og se etter det triste, hadde ikke fått med meg det eg. Trist når noen går bort;( Kondolerer så mye.
      Supert at du er blitt bedre av vondten, det liker vi vettu.
      Ha en flott kveld/natt videre du og pusane.

    2. Allis:
      Vanligvis pleier handlevognen min Ã¥ være ganske toppa, men…. NÃ¥ mÃ¥ jeg stramme inn hÃ¥ndtak og foldeskjørt sÃ¥ da ble det bare sunne saker oppi der, hihihi! Du vet bikinisesongen nermer seg med raske skritt, og da mÃ¥ man jo gjøre et forsøk pÃ¥ Ã¥ stramme inn den dvaske kroppen, hehehe!!

      Det var litt trist dette med tante, og litt overraskende… Damen hadde en voksen alder, og har levd et langt liv… NÃ¥ var det hennes tur til Ã¥ sitte pÃ¥ en skydott og dingle med beina, og da fÃ¥r hun godt selskap av bÃ¥de søstrene sine og svogerne, hehehe!!

      Skal si deg at det var godt med en smertefri dag…. Fortsatt det i dag, men fingrene er litt dovne igjen… Kommer nok til Ã¥ gÃ¥ litt frem og tilbake før det endelig gir seg, tenker jeg :o))

      Ha en fin dag Allis :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg