Ikke noe pĂĄfyll til bankkontoen….

Det var evigheter siden jeg leverte inn noen lotto kupong, så i dag bestemte jeg meg for at jeg skulle slenge inn et par kuponger… Hadde jo vært hyggelig et tilskudd på bakkontoen!!


Vi er jo alle millionærer inntil trekkningen har gått, og i dag ble det ingen ny lottomillionær til Oslo dessverre :o( Når det er sagt, så vinner man jo heller ingenting hvis man ikke leverer noen kupong. Det begynte å bli dårlig med kronasjer inne på tippekontoen, så jeg må fylle på litt igjen hvis jeg har tenkt å levere noen extra lapper til tirsdagen……..!!!


To av tre kaktusser blomstrer… Nummer 3 er en diger en som bor oppe på fryseren, men den blomstrer ytterst sjelden. Sist gang var for 1,5 år siden, og da kom det bare en eneste blomst.


Det er ikke alltid like morsomt å ha katt…. Her kan Vinja’s mesterverk sees, og jeg er ikke spesielt happy for denne kloringen hennes. Når jeg ser hun gjør det tar jeg henne skikkelig, og hun vet så innmari godt at hun ikke får lov til å bruke tapeten som klorestativ…. Hun er en sta og egen pus, som gjør som hun vil….grrrrrr!!!

Ute er det tjukk tåke, og ikke spesielt varmt… De sier det skal bli bedre i morgen, håper det :o))

Ha en fortsatt fin lørdagskveld :o))

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg