Søndag og sol…

Allerede søndag igjen…., hvor blir helgen egentlig av. Denne helgen har gått veldig fort, og enda hadde jeg fri på fredag oxo. Det positive er at det er en dag nermere sol og varme og lange lyse dager :o))


Da jeg våknet til morran i dag var det tåke ute, men nå er både tåke og grå skyer dratt sin koz. Ute er det blå himmel og sol :o))  Jeg har ikke tenkt å gjøre så veldig mye i dag, bare rydde bort noen vinterstøvler og sette de ned i kjelleren. Så kanskje jeg tar en runde med støvfilla… Kan ikke kaste bort dagen med huslige syssler når det er så fint vær :o))

Oppi all denne gleden over at det er fint vær, så må vi ikke glemme den tragiske flyulykken i Sverige hvor norske liv gikk tapt.

10 kommentarer
    1. Hmmm.. det var jeggu litt av ei bombe at dere har sol.. hehehehe… regn/sludd/regn osv.. her.. bare 2 + ute.. HÃ¥pet er at det skal komme litt sol ut i uka her hos oss og, vi skal pÃ¥ hytta, hehe.. skal ha septiktømming der sÃ¥ da mÃ¥ vi være tilstede nÃ¥r slambilen kommer, og ingenting hadde vært bedre enn Ã¥ se solen nÃ¥r vi først er der ute.
      Skikkelig triste greier med den flyulykken , tenker på de som sitter tilbake. usj.
      Ha en fin fin dag videre

    2. synnovesyr: Det har vært en fin dag i dag, og jeg har sittet ute pÃ¥ balkongen og kozt meg… Godt med sÃ¥nn dager innimellom, sÃ¥nn at kroppen fÃ¥r et exstra tilskudd med energi!

      Har tenkt mye på flyulykken i dag, på de etterlatte og håper inderlig at ting skjedde så fort at de ikke rakk å forstå hva som skjedde!!

    3. Allis: Hehehe, aner jeg et lite snev av missunnelse Allis? Sola kommer nok til fagre Høyanger oxo skal du se, og vi får krysse fingrene for at det blir mange solrike dager utover.

      Usj, septiktømming… jeg grøsser. De første Ã¥ra jeg jobbet var det fortsatt mange utedoer i de gamle bygÃ¥rdene, og de som tømte dem pleide Ã¥ gjøre det pÃ¥ samme tid som jeg rusla til jobben. Problemet var bare at de kjørte med lokket Ã¥pent, og møkka skvatt i svingene. Det gjaldt Ã¥ holde god avstand da skal jeg si deg, hehehe!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg