En deilig dag i solen er over…..

Denne dagen har gått vanvittig fort, men den har vært en ren nytelsesdag… Det mest krevende jeg har gjort er å gå ned trappa til kjelleren med vinterstøvler, men det hadde jeg bare godt av :o)) 


(arkivbilde fra sommeren 2011) Pusene har ligget rett ut sånn som det her det meste av dagen og sovet i sola. Jeg planta meg godt ute på balkongen selv etterhvert med termokoppen og dobbeltboka mi, Lysets Rike av Margit Sandemo. Det var så spennende at jeg klarte ikke å legge den vekk før første del var lest ut.

Jeg er fortsatt flink med det jeg spiser, og hadde gått ned litt til i dag… Laget meg en grønnsakslappskaus til middag, men jeg må ha hatt hode under armen og armen i bind…. Jeg hadde klart å peppre den så kraftig at jeg holdt på brenne opp i munnen… Orket ikke å slenge den på ovnen igjen for å rette på feilen, det får jeg heller gjøre i morgen når jeg varmer den opp igjen. Det ble bare en liten talerken, og nå kjenner jeg at jeg begynner å bli litt sulten…


På tide å shake litt… Etter at jeg begynte med nutrilettdietten så har jeg fått mye mer energi, og jeg er ikke lenger så trøtt og uopplagt om kvelden lenger. Jeg har ikke spist så mye brød i det siste, men i dag tok jeg et par skiver til lunch… Det tok ikke lange tiden før jeg ble oppblåst i magen, så det er nok best å holde seg til knekkebrød. Det går nelig greit……

Jeg burde ha vært ute å sjekka bildekket mitt, om det er igjen luft i det eller ikke… Uansett, så må jeg se å få gjort noe med det, for et eller annet sted så lekker det ut luft….

Ha en fortsatt fin søndagskveld :o))

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg