Forden er skodd for sommerføre….

I går ringte jeg opp til Rycon på Ryen for å sjekke om de hadde en time til meg…. Jeg kunne ikke kjøre rundt med et forhjul som luften sakte men sikkert gikk ut av. Tror ikke at jeg har stoppet så mange ganger for å fylle luft som jeg har gjort de siste 14 dagene…

Var heldig å fikk time kl 09:00 i dag… Jeg sto opp grytidlig sånn at jeg rakk ned på jobben i forkant, og rakk akkurat å logge meg på alle programmene å hente meg kaffe før jeg måtte styrte ut av døra igjen. Det var lite trafikk opp mot Ryen, så jeg var der 10 min. før… Da var de akkurat ferdig med en bil, og tok min med det samme sånn at jeg endte opp å bli ferdig da jeg egentlig skulle være der :o))

Var litt bekymret da jeg skulle legge meg i går, for da snødde det snøfnugg så store som putevar…. Puh…, heldigvis var det varmegrader ute så det la seg bare litt på gresset. Til morran i dag var alt sammen borte, og nå begynner himmelen å bli blå og sola skinner. Temperaturen er sikkert en + 8 – 9C tenker jeg, men det er friskt.

Har tenkt meg en tur ut i lunch-pausen i dag, for jeg så at de hadde noen påskeliljer i glass i blomsterbutikken på Gunnerius. De hadde passet perfekt ute på balkongen min…., tror jeg bare MÅ HA DE :o))

Ha en fortsatt fin tirsdag, og nyt dagen til det fulle.

1 kommentar
    1. Her er hovedveiene bare men i gatene er det mye is igjen( skyldes dårlig brøyting) i gatene. Det blir nok bare veier og sommerdekk her også om noen uker.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg