Utekoz pÃ¥ balkongen…

Middagen er spist og folk og katter har plantet seg ut på balkongen. Det er sommertemp her ute, og pusene ligger rett ut i varmen.

Vinja er så trøtt etter å løpt en treningsrunde i heimen.

Ronja startet dagen med å kaste opp i stua og inne på soverommet mitt. Det så ut som om hun har vært på plantene mine igjen. Merkelig at hun ikke lærer…

Jeg var en tur ute tidligere i dag, for å kaste en haug med glass til gjenvinning. I tillegg måtte jeg ha mer hairspray, for ellers blir det ikke morsomt å vaske håret neste gang. Det ser helt flatt ut med en gang, og det går jo ikke ann.

Fikk et brev i posten i dag fra en ungdomskjæreste av mamma. Han la til og med bilde av segselv fra den gang. Problemet er bare at ham glemte å. undertegne brevet, så jeg aner jo ikke hvem gutten er. Syntes jeg at jeg har sett ham før, så nå er det bare å dukke ned i skrivet med det rare i. Der er det mange gamle bilder, og kanskje jeg finner han der.

Ha en fortsatt fin lørdag :o))

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg