De har skrudd av varmen…..

Allerede på fredag kunne jeg merke at det hadde blitt kjøligere inne på jobben, men i dag var det enda verre… Det var så vidt jeg orket å ta av meg skinnjakka når jeg kom inn i lokalet. På toppen av av alt satte Anita på vifta, for hun svetta pga hetetoktene sine. Det var da jeg tok å slang over meg sjalet mitt og trakk på meg pulsvantene… Det var godt det :o))


Arbeidsgiver har slått av varmen etter at det var så varmt tidligere, noe de godt kunne ha ventet litt med. Er ikke så lett å taste på på tastaturet med vanter på seg, men det er i grunnen ikke så mye annet å gjøre når fingrene er hvite av kulde. Tror ikke at jeg var så kaldt i vinter en gang. Jeg skal helt klart ta på meg tjukkere klær i morgen….

Sånn nå føler jeg meg mye bedre, hehehe… Det hjalp å få ut litt frustrasjon :o))

Nå skal denne damen gå å legge seg, for i morgen venter en ny arbeidsdag… Bare 1,5 dag igjen å så er det påskeferie for meg oxo. NATTA!!

4 kommentarer
    1. Det blir tilbake til vinterklær inne for deg. Håper de får på varmen igjen det går ikke an at du skal fryse på jobben.
      Ha en fin og varm dag.

    2. hobbyting: Jepp, og i dag har jeg virkelig gardert meg :o)) Lunt skjerf og tjukkere genser, sÃ¥ jeg tror jeg skal komme meg igjennom dagen uten Ã¥ fryser for mye…. Men, det er kaldt her!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg