Gooood morgen folkens…..


Fatter ikke helt hva som har skjedd med meg om dagen…. Jeg våkner lenge før klokka ringer, og føler meg utvilt å våken til tross for at jeg ikke har sovet noen flere timer enn jeg pleier. Det er ikke så ofte jeg våkner og har det på den måten gitt, men i den siste tiden har det skjedd noe :o)) Kan være at jeg har sakte men sikkert klart å komme meg ned 6 kg, og det gjør jo at man får mer energi :o))

Det er fortsatt kjølig inne på jobben, men i dag har jeg vært smart å tatt på meg tjukkere klær så jeg tror jeg slipper å sitte å fryse meg igjennom dagen. Jeg har en klokke som oxo viser temperaturen inne, men den står inn under skjermene mine så den viser nok litt mer enn det faktisk er… + 21C. Nei, nå skal jeg ikke syte mer over temperaturen, den får være som den er :o))

Ute er himmelen helt blå og sola skinner, så det ser ut til å bli en veldig fin dag i dag… Da tenker jeg at denne damen skal ta seg en ny liten spasertur ute i Oslo’s gater….., godt å røre på seg :o))

Ha en fortryllende tirsdag folkens :o))

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg