Familiebesøk og lite blogging…..

Denne påsken har jeg hatt besøk av faren min, og da har det blitt veldig lite tid til meg selv… Det igjen betyr at jeg ikke har fått blogget heller. Jeg har ikke syntes at jeg kunne sette meg ned med nesen ned i PC’n når han sitter her… Akkurat nå har jeg satt på en Steven Seagal film, og går det greit at jeg fordyper meg i dataverden en liten stund. Han skal reise hjem igjen med med bussen 19:40 i kveld, og jeg tror at han syntes det er greit… I sta fortalte han at han kroppen verket overalt, og at han ikke følte seg helt i form…. Han klaget over det forrige dagen da vi vari Sverige oxo, men da gikk det over… Er man ikke i form er det godt å komme hjem til seg selv igjen…., det er noe man har fått erfare selv oxo!

Det har vært så kozelig å ha ham her, og jeg håper virkelig ikke at det tar like lang tid innen han kommer til bake… Alikevel skal det bli deilig å få en kveld og en dag for segselv innen jeg skal tilbake på jobben igjen. Kjenner at jeg trenger å være litt alene oxo.

Pusene syntes nok ikke at det har vært helt greit at vi har hatt besøk…. Ingenting bar sånn som det pleier å være, og det har jeg merket på dem at de ikke syntes var noe. De har ikke helt godtatt faren min, selv om de er borte å snuser og lar seg koze litt… Jeg ser det på hele holdningen deres, og på at de ikke spiser like mye som de pleier. Det har ikke vært tomt i matkoppen deres en dag siden han kom. Noe som er veldig uvanlig…., den er som regel tom på kvelden! I ettermiddag kommer alt tilbake til normalen igjen, så da regner jeg med at de faller mer til ro igjen.

I går kom tanta mi på besøk oxo…. Hun har ikke sette broren sin på en stund, så hun ville gjerne stikke innom når han først var her en tur. Jeg har heller ikke sette henne på en god stund, så det var veldig kozelig at hun tok seg en tur. Vi ble vel litt enig om at vi ikke skulle la det gå like lang tid innen neste gang vi møttes…..!!

Da må jeg være litt sosial igjen….., ha en fortsatt fin søndag :o))

6 kommentarer
    1. Haisandaisan;)
      SĂĄ koselig og fĂĄ besøk da, klart pusane ser pĂĄ han som en liten konkurent, thii…
      Vi kom heim fra hytten i sta, det har meldt bare regn/sludd fra i eftan og i morgen sĂĄ da pakka vi snippesken og reiste før drittværet sette skikkelig inn. Vi har hatt noen flotte dager der ute, bare det og fĂĄ se solen har jo vært et stort pluss sjøl om det har vært kald nordavind hver eneste dag, men vi hadde det “lunt” i solveggen og kunne sitte ute i timesvis uten ĂĄ fryse. hehe..
      Ha en flott søndag videre snuppa.

    2. Allis: Gjesten har nå reist hjem, og det er helt tydelig at pusene er fornøyde igjen. Nå ligger de å sover så godt uten en bekymring i verden. Er godt å få heimen for seg selv igjen :o))

      Jeg sĂĄ det at værgubbene meldte bare grisevær til uka….!! Vi har hatt en del sol i pĂĄsken her i Oslo, men det har IKKE vært noe varmt. Det har vært en sur og kald vind som har fĂĄtt oss til ĂĄ være minst mulig ute i friluft… brrr!! Det var derimot ganske godt pĂĄ balkongen, hihihihi.

      NĂĄ skal jeg nyte resten av søndagskvelden i total ensomhet… :o))

    3. hobbyting: Ă… Rakkerungene…, de har jeg ikke sett pĂĄ en stund. Jeg har ledd mye av dem før :o)) Deilig ĂĄ ikke ha gjester oxo, som man mĂĄ ta hensyn til hele tiden. Hyggelig at de kommer, men oxo godt nĂĄr de reiser hjem igjen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg