Jeg fryyyyyser….

Ute er det varmegrader, men det er så vanvittig huskaldt her i heimen… Jeg klarer ikke å få varmen inn ikroppen i dag, til tross for at jeg sitter med tjukk jakke, tjukke sokker og to pledd over meg. Beina mine er iskalde, og da fryser jeg på resten av kroppen oxo, brrrrrrr!!! Det føles i kroppen sånn som om jeg skulle være i forstadiet til en forkjølelse, men jeg tror ikke at det er det. Jeg bare fyser…..


Det er nok dette guffne været vi har som er årsaken til at det er så huskaldt tenker jeg. Det har mer eller mindre snødd hele dagen i dag, en bløt variant som ikke har lagt seg. Den har bare gjort alt veldig vått, noe som egentlig var veldig nødvendig nå. Overalt har det vært så innmari tørt den siste tiden. Tenker at en god natt søvn vil nok restituere kroppen min, og varmen tilbake i kalde føtter :o))


På Påskeaften var det knallvær her i Oslo, og Vinja og jeg slang oss ut på balkongen å kozte oss noe vanvittig i sola og varmen. Det var så godt å kjenne varmen på kroppen og jeg gikk bare inn for å slenge pizzaen i ovnen, som vi skulle ha til kvelden. Måtte nesten le litt, for faren min kom ut til oss men han satte seg ikke for han turte ikke flytte på Vinja. Han ville ikke forstyrre henn sa han :o)) Det hadde jo ikke vært noe problem, for han kunne bare ha løftet henne opp på klatrestativet… Hun hadde bare sovet videre :o))



I morgen er det slutt på ferie og fritid for en stund?. Da er det tilbake på jobben igjen, og ingen ferie i sikte på aldri så lenge. Kjenner at jeg godt kunne ha tenkt meg noen flere fridager før jeg begynte på jobb, men det går ikke. Bare å brette opp ermene å sette i gang med oppgavene igjen :o))

Ha en fortsatt fin mandagskveld, som føles som søndag!!

6 kommentarer
    1. Sånn er det; bare krype fram fra pleddet og godstolen og gyve løs igjen. Gleder meg ikke så veldig, skulle gjerne hatt 2- 3 uker mere fri 🙂 Ha en super tirsdag på jobben!

    2. Deilig å ligge under pledd, men ikke når man er så frossen.. Da kunne kanskje et varmt bad være tingen?? Ha en god kveld, og ei fin kort uka på jobben! ;o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg