Skummelt….

Til morran i dag leste jeg på Facebook at niesen til en venninne av meg hadde kjørt ut av veien, da hun skulle på jobben. Det hadde kommet endel snø som lå i veien, og i en sving fikk hun sleng på bilen. Den snurra, og baken på bilen traff en fjellvegg for så å snurre rundt å treffe fronten. Det var 80 Kmt der, men hun hadde kjørt i bare 60… alikevel gikk det galt.

Nå gikk det heldigvis bra med henne, og hun slapp unna med skrekken denne gangen. Med en gang jeg leste det gjorde hjertet et hopp, for det sto ingenting om hvordan det hadde gått med henne… Ble lettet når hun svarte, og sa at alt var bra :o))

Tror ikke at hun kjørte med sommerdekk… På den kanten hun bor er det litt utstadig enda, og kjøligere enn her i Oslo. Jeg har hatt noen nestenulykker sjøl på vinterføre, men har heldigvis klart å få kontroll på bilen før den har gått utenfor veien eller kjørt inn i noen annen. Selv om man er aldrig så oppmerksom så er det veldig lett at ting kan gå feil alikevel.

Akkurat nå kjenner jeg at det er godt at det regner ute….!!

2 kommentarer
    1. Hallois;-)
      Fy søren så skummelt, bra det gikk bra;) Vi har vært i Førde i dag og byttet til sommerdekk, så nå håper eg viirkelig at det ikke kommer snø og frost igjen.. hihi. Vi har dekkene på dekkhotell så sparer vi mye plass og arbeid, hihi.. det koster 450 kr og oppbevare de der så det er ikke all verden + at de legger om til oss når vi bytter;)
      Ha en fin fin dag videre. Det er regndråper i luften hos oss og i dag.

    2. Allis: Du skulle sett bilde av bilen der den sto godt parkert inn i fjellveggen, grøss!!

      Jeg har oxo mine dekk pÃ¥ Dekkhotell, men nÃ¥ har de jeg bruker bestemt seg for Ã¥ legge ned sÃ¥ jeg mÃ¥ finne et nytt et. Jeg har betalt 870,- i halvÃ¥ret sÃ¥ det er vist billigere der dere har dekkene. Veldig synd, for jeg var sÃ¥ fornøyd med dem…., men men :o))

      Her har det regnet hele dagen, men nÃ¥ tror jeg jammen at det har klarnet opp litt… Ha en fortsatt fin kveld… Klemz :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg