Atsjooooo…., hjemme i dag!

Til morran i dag våknet jeg med dundrende hodepine, sår hals og feber….. Hmmm, hva jeg har gjort for å pådratt meg det denne gangen er jeg ikke så sikker på. Ikke har jeg ligget med rompa bar og ikke har jeg gått lettkledd, men alikevel har jeg da klart å bli forkjølet. Som alltid så passer det fryktelig dårlig å være hjemme, men ikke så mye jeg kan gjøre med det… Hadde det ikke vært for feberen ville jeg ha gått på jobb, men den gjør at jeg ikke orker noen ting :o((


Sammen med Aftenposten i dag kom CCVest Magasinet, og der så jeg en lekker veske fra Campomaggi som jeg falt plask for…. Den var røff, akkurat som jeg liker dem. Vesker/bager som er veldig feminine er ikke helt meg. Det er bare et lite problem, den koster kr 5.399,- og det er en pris jeg definitivt ikke er forberet til å betale for en veske. Jeg kan strekke meg til 2.000,-. Over det er vanvidd å gi etter min mening…., sikker noe som er uenig det. 


Jeg snooket litt rundt på nettet og så masse fine vesker fra Campomaggi… Likte disse to her oxo, men dessverre så ligger heller ikke de i min prisklasse :o(( Får vel heller jakte rundt på noen som ligner i en prisklasse jeg har råd til.

Jeg hadde bestemt meg langt unna mediadekningen av ABB’s rettsak, men nå sitter jeg her alikevel å glor på tv’n…. Nysgjerrigheten tok overhånd og jeg måtte bare få med meg den første dagen, MEN jeg kjenner at jeg blir veldig provosert bare av å se ham sitt der. Jeg føler stor sorg over de som er personlig berørt, og sinne mot han som har påført dem disse lidelsene. Så er jeg sint for at han skremte meg selv oxo, for det gjorde han. Jeg var på jobben ikke langt fra når bomben i Regjeringskvartalet gikk av og kjente styrken av den på kroppen. Jeg ble ikke fysisk skadet, men psykisk merket i lang tid etterpå. Når det er sagt så kan ikke det jeg opplevde sammenlignes med de som var i sentrum for hendelsene!!

Har vi mulighet i norsk rettsvesen til å holde han innelåst resten av hans levetid??

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg