MORGENGRY en ny famliesaga fra krigens dager…

Vanligvis er ikke jeg av dem som kjøper altfor mange “kiosk-romaner”, men for en stund siden fanget øyet mitt en ny serie som heter MORGENGRY. (Skrevet av Rune Angell-Jacobsen) Siden bøkene har handling under krigen ble jeg veldig nysgjerrig, og måtte bare kjøpe den første boka for å se om den ville pirre min leselyst!


Nå har jeg lest 15 kapitler, litt over halve boken… Leselysten min har definitivt blitt pirret, og jeg syntes at boka er spennende. Det er interresant å lese videre for de forfatteren har tatt i bruk faktiske hendelse og skrevet hovedpersonene inn i handlingen. Jeg gleder meg definitivt til å lese resten av bøkene etterhvert som de kommer ut :o))


Til informasjon så har allerede bok no 2 kommet ut!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg