SÃ¥ gjør jeg et nytt forsøk….

Bloggen er veldig ustabil, men jeg gjør jo et forsøk på poste et innlegg..

Jeg er hjemme for andre dag på rad med feber, sår hals og hodepine, men jeg kjenner at det begynner å gå den rette veien igjen. Feberen er ikke like høy i dag, så hvis det fortsetter på denne måten så blir det nok jobb igjen i morgen. Litt sår hals og hodepine er ikke det største problemet, det er det man Ibux til, hehehe!!


I morgen hadde jeg time hos fysio kl 15, men jeg tok ikke sjangsen på at forkjølelsen skulle være borte å jeg ikke kunne gå.. så jeg ringte å avbestilte timen min. Han er ganske striks med at man må avbestille 24 timer i forveien, ellers må man betale timen. Jeg ser den, men jeg syntes vel at han er litt vel streng..!!! Armen min er ikke så aller verst om dagen, så jeg tror at den holder en stund til før jeg må ha noe mer behandling :o))


Da jeg sto opp kl 07:45 i dag så det ut som om værgudene ristet dunputene sine. Snøfnuggene var nemlig så store at de så ut som dun! Temperaturen lå vel på litt over + 1C, og det var ganske kjølig i heimen. Det første jeg gjorde var å sette opp varmen sånn at jeg ikke skulle gå rundt å fryse mer enn jeg gjorde fra før. Kan se at det fortsatt kommer noen få fjoner nå oxo. Det har ikke lagt seg på bakken, heldigvis. Godt ikke vinterjakkene er pakket helt bort, for de kan være gode å ha når man skal ut., brrrr!!


Jeg hørte nettopp at et av meddommerne er erklært innhabil pga uttalelser på Facebook om hva han syntes man bør gjøre med ABB! Fikk ikke helt med meg alt han hadde sagt, men han mente da vel at ABB burde få dødsstraff!! Den debatten skal jeg ikke blande meg inn i.. Jeg har nå holdt meg unna tv’n i dag og rettsaken, for jeg fikk mer enn nok av å se ham i går. Har ikke lyst til å sitte hver dag å bli opprørt, sint, trist og utrolig provosert av å se på han.., for det er akkurat det jeg blir. Kjenner at jeg ikke har godt av det, sånn er det med den saken.

Noen holder på med et bor et eller annet sted i oppgangen, og DET liker pusene ikke! De sitter i stram stilling på klatrestativet å lytter, og lurer på hvor denne fæle lyden kommer fra. Vinja lå ved siden av meg når det begynte, og det hjalp ikke hvor mye jeg forsøkte å roe henne ned! Hun forsvant inn i stua, hvor lyden er lavest? Dette likte hun dårlig, hmfr!! Tidligere i dag måtte jeg le av dem?. Ronja lå rett ut på gulvet å strakk seg, og rullet seg fra den ene siden til den andre. Vinja satt godt gjemt bak døra å fulgte med, og så begynte hun å smyyyyge seg sakte men sikkert inn på søsteren. Hehehehe, men den gikk ikke gitt! Ronja merket at hun lurte på henne, og da Vinja var rett ved spratt hun opp å kastet seg over henne, hehehe! Da var jakten i gang, og de løp etter hverandre…rullet rundt på gulvet.., og småsloss før de igjen løp etter hverandre. Etterpå var de helt utslitt å lå rett ut som slakt på gulvet, tett inntil hverandre :o))

PÃ¥ tide med litt lunch, og en rykende varm kopp med te!!

Ha en fortsatt fin tirsdag :o))

PS! For å få lasta opp bilder, og endelig få publisert denne innlegget har jeg måtte lagre det i arkivet 8 ganger, for noe dritt!!!

4 kommentarer
    1. Nei nå får du se å bli frisk igjen, thii..
      Måtte le av pusene, de er jo så artige når de lusker på hverandre.
      Heldigvis så har ikke vi snøfnugg her, men jammen er det kaldt så det er vel bare flaks at det ikke kommer snø. Solen skinner så vi kan ikke klage.
      Han der Bering er pokkern meg ikke sann, stakkars de pÃ¥rørende som mÃ¥ sitte der Ã¥ se dette “monsteret” sitte der og flire. Min personlige mening er at det var synd han ikke vart skutt nÃ¥r de pÃ¥greip han, da hadde vi vært spart for mye. Tenk bare pÃ¥ ka de økonomiske kostnadene er med denne saken, her skal vi pokkern meg ikke fÃ¥ bevilga nok penger til hverken det ene eller det andre mens det i denne saken er Ã¥pen konto. Og dette er bare begynnelsen… Han kommer til Ã¥ anke dette helt til topps.. arrrg..
      Ha en fin dag videre og masse god bedring vaffalt.

    2. Takk Allis :o)) Føler meg mye bedre allerede, så det blir nok jobb i morgen!
      Hehe, det blir mye lusking bak dører og gardiner her i heimen om dagen, og jeg ler like godt hver eneste gang. Det går ganske heftig for seg noen ganger, og da må a mor gå i mellom å skille kampjentene, heheh!!
      Enig med deg, hadde vært bedre om de hadde tatt ham å sendt han til de evige jaktmarker med en gang. Nå må vi drass med han, og åpne pengepungen så bredt at den sprekker i kantene, grrrrr!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg