Tre lys har jeg tent i dag….


På denne dagen for 88 år siden ble den snille gode pappa’n min født i Romedal i Hedmark! Jeg tenker på han hver eneste dag, og savner han noe enorm, å jeg kan ikke helt fatt at det i år er 12 år siden han døde. Han var en mann som hadde masse humor, og gjorde livet lysere for alle rundt ham :o))


På veg hjem fra jobben dro jeg innom Alfaset Gravlund for å tenne lys for pappa… Det måtte selvfølgelig begynne å regne og blåse da jeg gikk nedover til graven, og da tenkte jeg at det skal bli problemer med å få tent lysene i lyktene. Merkelig nok så sluttet det å blåse akkurat lenge nok til at alle 3 lyktene var tent, og så begynte det påan igjen… Da gjorde det ingenting!!! Her hjemme har jeg oxo tent lys i alle lysestaker til minne om han, men oxo litt for stemningens skyld :o))

Oxo i år har vi besøk av rådyr på gravlund… De kommer å mesker seg med blomstene på gravene. Første gang det skjedde på
vår grav trodde jeg at noen hadde stjålet blomstene vår, men så oppdaget jeg avtrykk av hover i jorden!! 

4 kommentarer
    1. Åååh for en kjekkas da;)
      Det er godt å minnes de som har gått bort .
      Eg trudde du nettopp hadde hatt besøk av papsen din eg, hehe.. eller har du flere på lur? litt forvirra eg nå, hihi..

    2. Allis: Jasså er du forvirra :o)) Bare 6 uker ble jeg adoptert bort til verdens beste foreldre, som jeg var så veldig glad i, og som dessverre er borte begge to. I voksen alder fikk jeg kontakt med mine biologiske foreldre, og den pappan som var hos meg i påsken var min biologiske :o))

      Adoptivpappsen min var en ordentlig kjekk kar…., høy, sjarmerende, snill, morsom, og bare fantastisk :o)) SÃ¥nne mennesker mÃ¥ man bare savne vettu!!

    3. Hehehe!!!!! Jaaa nå husker eg det;) Du har jo fortalt om dette før, eg er senil vettu;) Heldig du er som hadde 2 sett med foreldre;-)
      Ha en fin fin dag videre snuppa;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg