Skal jeg hjelpe deg…..??

Jeg får helt noia av all pappen og plasten som er rundt alt vi kjøper… Det tar jo en evighet å få revet det opp i passe store biter sånn at jeg får det kontaineren ute i gårn. Gjør jeg ikke det blir det jo fult med en gang, og jeg ser jo at det er endel som gjør det…. Så kommer vi andre å skal bli kvitt papirsøppel, og det er da selvsagt ikke plass i kontaineren… Nei, man må nok gjøre det ordentlig…!!


Med det samme Ronja hørte lyden av papp bli revet opp kom hun som et skudd, og skulle hjelpe til… Den katten bare elsker den lyden, og får hun lov til å leke med pappen oxo så er dagen fullkommen for henne, hehehe.. Jeg hadde lagt stabelen på skrivebordet, men hun klarte tilslutt å rive den den på gulvet. Da var det gøy en liten stund!!


Nå sitter jeg å sløver i godstolen, og ser på Foul Play med Goldie Hawn og Chevy Chase… Tok bilde rett fra tv’n, derfor ble det så dårlig, hehehe!! Jeg har forsøkt å få ta i filmen på DVD, men det har ikke lykkes meg, ENDA!! Filmen er fra et par tiår siden eller kanskje mer, og den er som de fleste Goldie Hawn filmene ganske morsom. Den er en humoristisk kriminalfilm :o)) 


Kaffekoppen har blitt fylt opp noen ganger i dag…, for jeg må ha noen kopper for å få kroppen i gang. Dessuten er det litt huskaldt i heimen, så det er godt med noe varmt innabords. Det er grått og trist ute fortsatt, og gradestokken har landet på + 7,3C. Hadde det ikke blåst så surt ute ville dagen nok ikke vært så ille… Planen var egentlig å pumpe opp dekkene på sykkelen og ta seg en liten tur, men med denne vinden hadde det blitt en kjølig fornøyelse.

Der var Foul Play ferdig, og jeg får dukke ned i boksen med filmer for å se om jeg kan finne noe annet spennende å se på….

4 kommentarer
    1. Ja det er jo greit om alle bretter pappen godt sammen. Så fint krus du har,det kan man jo bli i godt humør av og se. Her er det også grått og trist i dag,så da blir det inne dag.Ha en fortsatt fin søndag:)

    2. synnovesyr: Min favorittkopp som jeg kjøpte hos Disney i London for mange år siden. Kaffen smaker ikke helt det samme uten den, hehehe!! Ha en fortsatt fin søndag du oxo :o))

    3. He på deg:-) Ser jo ut som om du klarer å kose deg selv om det er møkkavær ute:-))
      Vi fÃ¥r hÃ¥pe pÃ¥ bedre tider framover…orker ikke denne kalde lufta! Æsj….
      Ha en fin søndag da:-)
      Sidsel

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg