Endelig fant jeg det….

Var en tur borte på Åhléns i lunchpausen i dag…., egentlig for å se om jeg kunne finne noe skap eller skuffe ordning til badet. Det hadde de ikke, men de hadde derimot kafebord som jeg har lett etter ganske lenge. Jeg har sett etter et mindre bord til balkongen en stund, men det har alltid vært noe jeg ikke likte ve de jeg fant. Det nye bordet ser veldig lite og knusselig ut nå før jeg får vent meg til det. Mitt gamle plastbord var alt for stort, og tok opp så mye plass. Dessuten er det ikke behov for et digert bord der ute… 


Hehe, det ble rene danseplassen  mellom stolene… Noen som byr opp til dans, hihihi!! Det gamle plastbordet slapp jeg ned på gressbakken, og flyttet det under balkongen til jeg vet hva jeg har tankt å gjøre med det. Får ikke bestemt meg for om jeg skal kaste, gi det bort eller beholde det… Inntil dt blir klarere får det stå der det står nå…


I morgen kommer det komprimatorbil for å hente skrot, og det hadde jeg jo selvfølgelig glemt bort…. Alle bodene mine er overfylte med, en det må bare forbli sånn inntil jeg har fått sortert hva som skal beholdes, gis bort eller kastes.. Litt hadde jeg da nede i fellesboden, og jeg fikk hjelp av datteren til en nabo med å få det opp fra kjelleren. Det var en bra haug allerede når vi var ute tidligere i ettermiddag, men det er nok mer nå for jeg har hørt folk fly opp og ned i trappene i hele kveld.

Trøtt jeg gitt, så nå går jeg rett å slett og legger meg, GOD NATT!!

4 kommentarer
    1. Åhhh så koselig du har det på altanen din:-) Eg syns det var perfekt det lille bordet..litt sånn nusselig:-)
      Heldig du som får vekk rot og skrot:-) Vi må kjøre vekk vårt:-((
      Ha en fin kveld da:)

    2. Så fint bord du har fått deg a gitt 🙂
      Så du nevnte tur til Ikea i et tidligere innlegg. Hyl ut hvis du vil ha selskap. Bør vel egentlig komme meg til Hifiklubben og jeg, hint hint 😉

    3. bjarteogsidsel: Jeg satt litt ute pÃ¥ balkongen nÃ¥ i kveld, tenkte lys og kozte meg med en kopp kaffe… Bordet er akkurat passe str til balkongen, og jeg blir mer og mer fornøyd med det :o))

      Fordelen med å kunne kjøre bort selv er jo at da kan man rydde å kvitte seg med skrott når som helst, meeeeeen det er behagelig at noen gjør det hihihi!!

      Ha en fortsatt fin kveld dere oxo :o))

    4. Anonym: Syntes jeg oxo, og jeg liker det mer og mer :o)) De har mye spennende hos Åhlens, og jeg begynner å trives ganske godt i butikken :o))

      Tror ikke det blir noe IKEA med det første gitt, men jeg kan sikkert svippe deg bortom Hifiklubben en dag… Fungerer fortsatt ikke Internettradion din?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg