Barn av regnbuen……

I dag klokken 12 hadde jeg tenkt å møte opp på Yongstorget for å synge Barn av regnbuen, men så er det nesten ikke folk på jobb pga møter eller kurs. Da må vi rokkere rundt på lunchpausene våre vi som er igjen, noe som fort kan bety at jeg ikke kan komme bort dit :o( Jeg håper i det lengste at det kommer til å ordne seg, for jeg hadde virkelig lyst til å delta på arrangementet.

Er litt stolt av megselv i dag, for jeg var faktisk på jobben allerede 07:45… Jo da, det stemmer det, hihihihi!!! Det er All-møte i dag, og da trenger avdelingen en person som kan være telefonvakt. Jeg meldt meg selvsagt frivillig til den oppgaven :o)) Er ikke så happy for å gå på sånne møter, og jeg har vært flink å gå de to siste gangene. Derfor syntes jeg godt at jeg kunne være vakt denne gangen. Jeg syntes ikke at det er kjedelig å gå på møte, men det er bare det å sitte rolig i 1,5 time på vonde stoler uten å kunne si noen ting…. Det er plagsomt det, hehehe!!

Oslo by er regntung og våt i dag, men det er ikke så veldig kaldt. Da jeg gikk hjemmefra var det nesten + 7C og det er ikke så altfor ille egentlig. Det regnet ganske bra da jeg sto opp til morran, men så roet det seg til jeg kom ned til byen…. Når jeg kom ut av garasjeannlegget plasket det ned, og sprutet flere cm opp i luften. Skoene og buksebena min ble jo klissvåte, og jeg må innrømme at jeg savner den gode gamle vifteovnen min som jeg kunne sette på for å bli tørr. Nå som vi sitter i “Öpna landskap” får vi ikke lov å bruke private ovner, og da er det jo ikke noe annet å gjøre enn å ta tia til hjelp….

I går var jeg hos Black Design og kjøpte nye lysglass til balkongen og til stua… Bilder kommer senere. I tillegg kjøpte jeg meg nye gardiner til stua, syrinfarget :o)) Jeg har gått å ventet på at de skulle få de inn, og nå endelig… Så nå vet i allefall jeg hva jeg skal fordrive tiden med i helgen…. Ned med de svarte gardinene, og opp med de nye!! Skulle hatt nye trekk til sofaputene som matchet gardinene, men jeg fant ingen i går så det er bare å lete videre.

Jeg har hatt problemer med å logge meg inn på bloggen nå på formiddagen…. Prøvde app’n på telefonen, for den pleier å fungere hvis det ikke på PC’n, men heller ikke den var aktiv i dag… sto bare å jobbet og jobbet..

Ha en fortsatt fin torsdag :o))

7 kommentarer
    1. Anonym: Det går sikkert helt fint det oxo :o)) Spiller jo egentlig ikke noen rolle hvor man synger… Litt allsang på jobben er jo kozelig det, har gjort det flere ganger vi :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg