Litt nytt, ute og inne……..

FREDDAN’ den aller beste dagen i uka etter min mening…. Da kan man sette seg tilbake å slappe av, nyte og vite at man har to hele dager fri hvor man kan sove så lenge man vil og bare gjøre det man helst vil :o)) Denne fredagen er intet unntak vettu :o)) Sitter lettere henslengt i godstolen å ser på Hollywood Homicide på NRK 3 med Harrison Ford… Tror aldrig jeg har sett han i en sånn rolle før, artig :o))


På veg hjem fra jobben dro jeg bortom Åhlèns og kjøpte to hvite kafèstoler som hører til bordet jeg kjøpte tidligere i uka.. Når jeg kom hjem ryddet jeg bort den svarte plast stolen jeg hadde stående og den digre og tunge solstolen som det egentlig ikke var plass til. Så nå syntes jeg at sittegruppa på balkongen ble ganske fin :o))


Her er et bedre bilde av stolen… Den er nett og praktisk, som lett kan klappes sammen når den ikke er i bruk for å få bedre plass. Det ble for lite med to stoler der ute, for når noen kommer er det kjedelig å gå inn å hente kjøkkenstoler. Stolen var ganske grei å sitte på, og min store bak hadde ingen problemer med å få plass på den, hehehe!! På bordet står de nye lysglassene jeg kjøpte på Black Design. Syntes lykten jeg hadde der ble for stor for bordet…


Jeg kjøpte oxo disse lysglassene til stua + noen til som var litt mindre… Jeg har brukt veldig mye svarte lyseholdere med fargede glass den siste tiden, og jeg syntes fortsatt at det er ganske fint…. Det var alikevel på tide med noe lysere og lettere nå som vi går mot våren med stormskritt :o)) Nå har jeg bare igjen å henge opp de syrinfargede gardinene, så er jeg fornøyd :o))


I morgen skal Anne og jeg på Oslo Tattoo Convention i Samfundssalen, og jeg gleder meg virkelig til å gå… Om det blir noen ny tattis mens jeg er der får vi nå se på… Mange av artistene krever at man har bestilt tid til å bli tatoert på messa, og da er det skjelden tid til å ta noen innimellom. Vi får se hva som skjer :o)) Jeg hadde jo planer om å tatoere venstre overarm i januar måned, men da den ble betent og doven så jeg hadde ikke lyst til å gjøre noe med den da… Nå er den mye bedre så kanskje jeg får tatt den nå før sommeren begynner :o))

Nå skal jeg se Graham Norton Show, og så tror jeg at jeg skal hoppe opp i senga…. kanskje!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg