Driftsproblemer…., shit!!

Så var nettbanken og minibankene nede igjen, arg noe så irriterende!! Skulle bare en kjapp tur innom for å betale mobilregninga mi, som jeg selvsagt hadde glemt, men den må jeg nok “glemme” en stund til ser det ut til. De jobber fortsatt på spreng for å fixe det…. Litt problematisk for meg dette her, for jeg har ikke ei krone i lommeboka til å kjøpe en pakke med tyggegummi engang… 

Hvordan kan noe sånt skje igjen, av denne størrelsen….. igjen!! Det er bekymringsverdig at systemet som styrer landets minibanker og nettbanker er så sårbart, og at de ikke har noe som slår inn når en feil oppstår. Når var det at dette skjedde sist, i fjor en gang eller var det lenger siden? Skulle tro at de lærte noe av den forrige crashen!!

Nettbank får være nettbank…., nå går jeg å legger meg for i morgen er det en ny arbeidsdag… GOD NATT!!

4 kommentarer
    1. Har sjelden kontanter i huset. Jeg betaler alt med kort for det kan brukes selv om forbindelsen ligger nede. Reserveløsning er en god ting. Verre når nettbanken ikke virker noe som heldigvis ikke har hendt ofte i min bank.

    2. bjarteogsidsel: Jeg håper SB1 tar affære mot firmaet som er ansvarlig, sånn at de kan sikre at dette ikke skjer enda en gang. To ganger på et år er ikke akseptabelt… Ha en fortsatt fin kveld du oxo :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg