Trodde at jeg mÃ¥tte kjøpe ny mobil…..

Deilig å ha fri på inneklemte dager, selv om man ikke kan sove så lenge man vil…. Jeg hadde satt meg på i vaskekjelleren kl 8 i dag med en megavask, puh, men det var jammen godt å bli kvitt den. Av en eller annen grunn våknet jeg av megselv, noen minutter før alarmen skulle ringe. Godt var jo det, for hele mobilen min hadde hengt seg opp totalt. Alarmen gikk ikke av, og da jeg forsøkte å stenge den i tilfelle den skulle begynne å ule mens jeg var i kjelleren, så gikk ikke det. Fikk merklige meldinger om at programmet ikke svarte, ville jeg tvinge en avsluttning… Selvsagt ville jeg det, men det fikk jeg ikke lov til, grrr!! Jeg fikk heller ikke slått av telefonene for de andre meldingene var i veien… Til slutt plukket jeg ut batteriet, og startet mobilen på nytt…. DA VIRKET DEN :o))

Jobbet effektivt nede i vaskekjelleren, og før klokka 11 var jeg ferdig med 4 store maskiner med klær… Jeg bretta klær til den store gullmedaljen, puh!! Når det var gjort var det bare å gjyve løs på kattedoen, som ikke akkurat var innbydende… Begge pusene satt å fulgte med, og jeg kunne se at Ronja måtte veldig for hun satt nesten å trippet med potene. Hun var ikke sen om å stryke inn da jeg var klar :o))


Kjøpte noen kilo med karbonadedeig i går som jeg var nødt til å få veid opp og klappet flate…. En smart ting jeg fikk av en venninne av mamma, som gjør at man før plass til mer i fryseren. Det er så enkelt å ta fram hvis jeg plutselig får lyst på noe med karbis i… Slenger en pose på benken i det jeg kommer hjem fra jobben, og innen jeg har pakket bort varer og skiftet så er kjøttet så tint at det er raskt å steke det opp.  Så i dag blir det en rask og lettvint gryte til middag :o))

Været er ikke så gæli i dag det heller, hvite skyer som fyker over himmelen og ei sol som leker gjemsel bak skyene… Sist jeg så på gradestokken var det + 15C, og det går ann!! Vinja har inntatt plassen sin på balkongen, og der ligger hun midt i solsteken å sover… Hun kommer inn innimellom for å få litt ekstra koz av mammen sin :o))

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg