Bildedryss no 2:

4 kommentarer
    1. Vakre sommerblomster. Her er skogen knapt grønn så det vil nok ta litt tid før det blir så fine blomster her. Fint å se på for blomsterelskere.

    2. I gode og onde dager!: Ă…, hadde de enda vært sĂĄ vel… Bildene er tatt i blomsterbeddene rundt blokka jeg bor i. Siden jeg bor i en krok at har spadd opp hele kroken ĂĄ plantet der :o))

    3. hobbyting: Her har jo vĂĄren nesten blitt til sommer, sĂĄ varmt som vi har hatt det. Alt er grønt, men buskene mangler fortsatt blomster… det er litt tidlig. Jeg kozer meg med blomstene rundt blokka, og i beddene mine, som jeg pusler om hele sommeren :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg