Who’ll stop the rain…??

Brrrr…., jeg har måtte skalke alle skott i dag, for det var så surt å kaldt ute. Satte opp balkongdøra og kjøkkenvinduet da jeg sto opp for å få inn litt frisk luft i heimen, men nå kjente jeg at den rå kjølige luften bare krøyp oppover kroppen. Jeg sitter å vurderer om jeg skal sette på varmeovnene, men syntes det er litt ille…!!


Kastet akkurat et lite blikk på gradestokken, og den viste + 9 C og så siler regnet ned å gjør det bare enda mer guffen. Uff, nå syter og klager jeg fælt gitt, hehehe…!! Det er ikke så ille, og jeg har da klær å ha på meg som varmer :o)) Det er bare litt godt for temperamentet mitt å syte og klage litt, da føler jeg meg så mye bedre etterpå, hihihihi!!!


Pusene er litt værsjuke i dag, og er ikke spesielt aktive… Vanligvis pleier de å sitte ved siden av meg på skrivebordet når jeg holder på med noe der, men i dag er ikke det interressant i det hele tatt. De har inntatt samme posisjon som de hadde i går kveld, godt sammenrullet på klatrestativet sitt :o)) Hehehe, lurer på om Vinja merker at jeg tenker på henne og søsteren? For nå sitter hun er ved siden av meg å stryker seg inntil meg å lager kozelyder :o)) 

Etter familiebesøket i Tinn på fredag kjenner jeg at jeg savner faren og søsteren min…, og skulle ønske at vi bodde nærmere hverandre. Det er ikke det at 3 timer i bilen er all verden, men skal man reise opp må det planlegges litt mer enn om de bodde nærmere. Vi har sett altfor lite til hverandre de siste årene, og det må rettes opp… :o)) Familien skal man holde nær til hjertet og ta vare på.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg