I’m singing in the rain, just singing in the rain…..

…….What a glorious feeling i’m happy again…. osv, hehehe!! 


Vi har virkelig hatt en skiftende vær i dag…. Først var det overskyet, så kom regnet og så kom jammen sola innom en tur før det igjen ble overskyet. Akkurat nå startet et voldsomt styrtregn, men sola skinner borte på Manglerud, og fargene på gress og busker er bare helt fantastisk… Alt er så grønt og fint :o))

I dag hadde jeg egentlig litt lyst på fisk til middag, men etter å ha gravd meg til bunns i alle skuffene mine i fryseren måtte jeg innse at det ikke kom til å bli noe av. Det fantes ikke så mye som en gjelle av en fisk der :o(( Da var det jo ikke noe annet å gjøre enn å finne noe annet, og så bak noen andre bokser fant jeg et glass Dolmio AL Forno…. Grei middag det oxo, selv om jeg ville ha noe lettere.

Jeg har satt meg godt tilrette i godstolen, og satt på Murder, She Wrote i DVD spilleren… Det tok ikke lang tid før Vinja kom hoppende å ville ligge i fanget til mammen sin, men hun ville ikke ligge der så lenge i dag…. Noen ganger kan hun legge seg til, og hvis jeg sitter i ro eller sovner i stolen kan hun bli der i timesvis, hehehe!!  Tidligere i dag lå hun ute i favorittstolen sin å dormet seg, at det var kjølig så ikke ut til å bekymre henne det minste, hehehe!!

Ronja derimot vil ikke ligge i noe fang nei, hun strekker seg ut på klatrestativet mens hun viser frem den runde magen sin…..  

For en stund siden fikk venninnen min Anne bilettene våre til Nøtteknekkeren, og før helgen satte meg meg ned for å betale dem… Vel, jeg trodde i allefall at jeg gjorde det, men da jeg var inne for å betale noen nye regninger oppdaget jeg at den ikke var gått igjennom… Jeg vet ikke hva som skjedde, men det var jo ikke noe annet å gjøre enn å betale pånytt. Anne må jo få pengene for min del av bilettene. Jeg må nesten ringe henne for å si fra at noe har gått skjeisen så hun vet hva som har skjedd. Merkelig greier egentlig!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg