Det kommer til Ã¥ koste…..

På morran i dag ringte jeg til Gjensidige, hvor bilen min er forsikret for tilfelle. Jeg folk meldt skaden over tlf og sende dem bildene av skaden. Hvis jeg trodde at jeg skulle slippe å betale noe, så var det helt feil….. Jeg må ut med kr. 4000,- i egenandel :o((

Etterpå ringte jeg til Røhne og Selmer for å høre når jeg kunne komme å taksere skaden. Til mime store glede kunne jeg komme innom rett fra jobben. Siden jeg må ut med så mye i egenandel kan jeg jo håpe at regning blir på mye mere…..

Jeg kjenner at jeg er fortsatt ganske irritert når jeg tenker på det… Tar vel noen dager før det roer seg, tenker jeg.

Det var en liten update, og så tilbake til arbeidsoppgavene igjen.

2 kommentarer
    1. Fy flate . En kan bli sÃ¥ forbanna pÃ¥ disse helve….. idiotene som gjør sÃ¥nne ting. arrrg… Synd han ikke vart observert sÃ¥nn at han kunne fÃ¥tt stÃ¥tt til ansvar. Kanskje det gÃ¥r an at de polerer (rubber) stripen og at det ikke blir over 4000 kr, da slipper du Ã¥ ta det pÃ¥ forsikringen. spør om alt sÃ¥nt.
      Ha en flott lørdag videre

    2. Allis: Om man hadde fÃ¥tt tatt denna IDIOTEN, hva slags traff hadde han fÃ¥tt… En smekk over fingrene med linjalen, og ikke gjør det igjen!!

      Jeg spurte han pÃ¥ karosseriverkstedet om han trodde jeg mÃ¥tte lakke alle dørene, og ut i fra det han sÃ¥ mÃ¥tte jeg det Ã¥ da kommer det fort til Ã¥ koste mer enn 4.000,-. De skal kontakte meg rett over helga sÃ¥ da fÃ¥r jeg vite….

      Ha en fin helg du oxo :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg