Thank good it’s Friday……

Etter tre netter med utrolig dårlig søvn, så fungerer ikke kroppen min så bra akkurat nå…. Den vil helst bare ligge oppi godstolen hele tiden uten å måtte reise seg opp på aldrig så lenge, og øynene min er ikke stort bedre de heller… Vil liksom bare lukke seg igjen hele tiden, og det begynner å bli ganske vanskelig å holde dem opp… Hvis jeg ikke får sove i natt, så er det noe merkelig…. zzzzzzzzzzzzzz!!


Jeg var ikke sen om å komme meg avgårde fra jobben når klokka ble 15:30 i dag…. Heldigvis var det lite kø forbi Operan, og opp mot tunnelene så jeg brukte ikke spesielt lang tid opp til Alna og Røhne Selmers karosseriverksted. Der traff jeg en hyggelig type, som tok med seg kamera og ble med ut for å se på bilen og skadene… Han tok masse bilder, og skrev endel i boka si… Jeg spurte om han trodde de måtte lakke hele siden fra topp til tå, og bekreftet han at de måtte. Flere av ripene i lakken var så dype at de måtte gå grundig til verks for å fixe det…. 

De kommer til å kontakte meg over helgen med en pris for lakkeringen, og for når jeg kan levere den. Samtidig vil de ordne med leiebil til meg, som står klar når jeg kommer for å levere bilen.

Jeg bestemte meg for å anmelde hærverket til politiet, og prøvde å ringe Manglerud Politistasjon, som er min lokale stasjon, da jeg kom hjem i ettermiddag…… Da var jeg nok litt sent ute og havna på et fellesnummer for Oslo, hvor jeg fikk beskjed om å at de ikke kunne ta en anmeldelse over telefon. Derfor må jeg møte opp på stasjonen mandag morgen kl 8, for jeg rekker det ikke etter jobb… stasjonen stenger nemlig kl 15!!!! Hva er vitsen med et lokalt politikammer når det ikke er oppe når man trenger det????? 


I går var det hattedag på jobben, og tre av kollegene hadde tatt på seg Mette Marit kreasjoner…, men selvsagt i en noe rimeligere prisklasse, hehehe!! Er ikke damene smekre, hehehe!!!! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg